Geboren in A.dam maar woonachtig in Utreg :mrgreen:
@bianca81 wrote:
Ik woon in de provincie groningen.
Stad Appingedam , dicht bij Delfzijl.
idem
alleen dan nog net ff buiten appingedam richting holwierde :mrgreen:
Zo’n poll hebben we al eens eerder gehad. Ben niet zo goed in zoeken hier, maar ben benieuwd of de uitslag ook hetzelfde is :mrgreen:
Ik woon in Zwolle, Overijssel.
(toch raar, als ik de zoekfunctie gebruik vind ik alleen berichten van het afgelopen halfjaar :roll: )
@bianca81 wrote:
@kiki1987 wrote:@bianca81 wrote:@kiki1987 wrote:Hier geboren en opgegroeid in Houten, vlakbij Utrecht.
Woon je er nog ? Ik kom er regelmatig. Vindt het geweldig mooi daar
(kom zelf uit Groningen)
Als ik er ben kom ik wel op de basisschool de Vlinder , afgelopen jaar meegeholpen al daar met de voorbereidingen van de kinderboekenweek.
Mooie omgeving !
Leuk!! Wij wonen er ook nog. Manlief is ook geboren en getogen dus denk dat we niet snel weg zullen gaan. Al wil ik af en toe wel :shifty:
Maar leuk, de Vlinder zit bij mijn ouders om de hoek en ik moest er altijd langs als ik erheen ging. Wij wonen zelf een paar wijken verder, maar zat wel te denken aan die school of aan de fontijn om onze mini op te doen.
Vroeger zat de Vlinder bij mijn school in hetzelfde gebouwIk zat zelf op Ridderspoor
Aha ik kom zelf in de wijk de mossen.
De fontijn zit nu een juf die voorheen lesgaf op de vlinder.
Ja ik mag er altijd graag zijn en s zomers lekker zwemmen bij het strandje ( waar je zo’n dingetje hebt om mee over te gaan , :think: hoe heet het nu ook al weer? haaha ) jaaa leuk leuk.
Leuk!! Haha hier zit ik ook regelmatig (in de zomer natuurlijk) bij het strandje. Mijn ouders wonen in de mossen en ik in het water

@WoLa wrote:
Zo’n poll hebben we al eens eerder gehad. Ben niet zo goed in zoeken hier, maar ben benieuwd of de uitslag ook hetzelfde is :mrgreen:
Bedoel je dit topic?
Klik!
Ik woon nu in Drenthe, maar heb hiervoor ook in Gelderland, Overijssel, Limburg en Zuid-Holland gewoond en nog een aantal jaren bij onze oosterburen.
In Drenthe en Overijssel voel ik me het meeste thuis.
@kiki1987 wrote:
@bianca81 wrote:@kiki1987 wrote:@bianca81 wrote:@kiki1987 wrote:Hier geboren en opgegroeid in Houten, vlakbij Utrecht.
Woon je er nog ? Ik kom er regelmatig. Vindt het geweldig mooi daar
(kom zelf uit Groningen)
Als ik er ben kom ik wel op de basisschool de Vlinder , afgelopen jaar meegeholpen al daar met de voorbereidingen van de kinderboekenweek.
Mooie omgeving !
Leuk!! Wij wonen er ook nog. Manlief is ook geboren en getogen dus denk dat we niet snel weg zullen gaan. Al wil ik af en toe wel :shifty:
Maar leuk, de Vlinder zit bij mijn ouders om de hoek en ik moest er altijd langs als ik erheen ging. Wij wonen zelf een paar wijken verder, maar zat wel te denken aan die school of aan de fontijn om onze mini op te doen.
Vroeger zat de Vlinder bij mijn school in hetzelfde gebouwIk zat zelf op Ridderspoor
Aha ik kom zelf in de wijk de mossen.
De fontijn zit nu een juf die voorheen lesgaf op de vlinder.
Ja ik mag er altijd graag zijn en s zomers lekker zwemmen bij het strandje ( waar je zo’n dingetje hebt om mee over te gaan , :think: hoe heet het nu ook al weer? haaha ) jaaa leuk leuk.
Leuk!! Haha hier zit ik ook regelmatig (in de zomer natuurlijk) bij het strandje. Mijn ouders wonen in de mossen en ik in het waterMaar zou je dan niet hierheen willen verhuizen?
Nee absoluut niet. Zou niet weg willen hier. Heb mijn familie ( dat zijn alleen mijn 2 zussen , zwagers en mijnnichtje een 2e neefje/nichtje op komst) nog. Meer heb ik niet en dat koester ik.
Mijn voormailg oppasgezin woont er, hun 3e kindje, mijn petekindje is overleden toen ze hier nog woonachtig waren.
Ik heb 2 jaar au pair schap daar gedaan en braqcht toen de oudste daar naar school. Hun middelste ging toen nog niet naar school.
Nu ze allebei naar school gaan pas ik er niet meer op en heb ik hiuer mijn werk enz opgebouwd en mijn mensen om me heen.
Maar kom er dus regelmatig :thumbup:
Ik ben geboren in Overijssel, heb het grootste gedeelte van mijn jeugd in Friesland gewoond en woon nu al weer 16 jaar in de provincie Groningen
@bianca81 wrote:
@Pumba wrote:@bianca81 wrote:Ik woon in de provincie groningen.
Ik ook, kom oorspronkelijk uit Appingedam en woon nu in Hoogezand (15 min. van Groningen).
Toen ik ben geboren was ik woonachtig in Hoogezand :mrgreen:
geboren in het AZG ( nu UMCG)
daarna meerdere keren verhuisd en wil hier niet meer weg :thumbup:
Grappig, ik wil niet terug naar Appingedam, ondanks dat ik het er wel mooi vind :mrgreen: Ben er ook geboren, maar dat huis staat er niet meer. Daar heet het nu Tagalayahof

@Pumba wrote:
@bianca81 wrote:@Pumba wrote:@bianca81 wrote:Ik woon in de provincie groningen.
Ik ook, kom oorspronkelijk uit Appingedam en woon nu in Hoogezand (15 min. van Groningen).
Toen ik ben geboren was ik woonachtig in Hoogezand :mrgreen:
geboren in het AZG ( nu UMCG)
daarna meerdere keren verhuisd en wil hier niet meer weg :thumbup:
Grappig, ik wil niet terug naar Appingedam, ondanks dat ik het er wel mooi vind :mrgreen: Ben er ook geboren, maar dat huis staat er niet meer. Daar heet het nu Tagalayahof![]()
Ahaaa en daar kom ik nu elke dag :mrgreen: maar woon er niet.
Ik heb me wel voor die wijk in laten schrijven bij de woningbouw, maar aangezien ik alleen wonend ben kom je nergens bijna voor in aanmerking :thumbdown:
Balen is dat zeg dat je niet in aanmerking komt voor die woningen :?
Hoi ik heb me aangemeld voor flevoland, ik kom uit Almere. Maar we blijven met mij er bij op de één na laatste plaats… flevolanders??
Groetjes van Martina
Ik ben een importer. Woon in Brabant, Uden
Officieel ben ik een tukker (Enschede)
Zuid Holland maar wel import, ik ben een geboren Amsterdamse :inlove:
Overijssel!! Geboren, niet getogen (dat was in Gelderland), maar Zwolle trekt dus terug naar mijn geboortestad. Een echte blauwvinger !!