Uit welke provincie kom je?

Noord-brabant staat toch op nr 1 :thumbup:

Off. kom ik uit rotterdam…

Uit Groningen

@Ninanien wrote:

Friesland! Maar ik ga emigreren naar Drenthe :mrgreen:

moet je weer dichter naar mij toe ? :mrgreen:

Tot 1,5 jaar terug Friesland. Nu dus Overijssel

@Tamma wrote:

Geboren en getogen in Gelderland, hier net aan de overkant van het water. We kunnen zwaaien naar elkaar zeg maar.

Inmiddels wonen we alweer in aantal jaar in Zeewolde, Flevoland dus.

Ik vind ons Flevolanders wel een beetje ondervertegenwoordigd hier hoor, waar zijn jullie?

Hierrrrrrrrr!

Geboren vlakbij Utrecht, daarna gewoond in Gelderland, Flevoland, Zuid Holland en weer heerlijk terug naar de ruimte van Flevoland.

@Cell wrote:

blauwvinger ben je alleen als beide ouders ook geboren zijn in Zwolle… :mrgreen: Mijn kinderen zijn dus geen blauwvingers, papa is een Kampenaar en ik ben van oorsprong Amsterdamse.

Mies is geboren in Utreg… en wij wonen met zijn 6jes in ut mooie Zwolle…

Overijssel dus…

Kamper-ui… :mrgreen:
ariel wrote:
Ja, hier al een groningse! :D

Ik woon 15 km naast de stad Groningen.

Ik woon ook zo'n 15 km naast de stad, westkant ;-)

Groningen dus!

15km onder Groningen stad, in de kop van Drenthe! :stuck_out_tongue:

Ik woon in de provincie groningen.

Stad Appingedam , dicht bij Delfzijl.

@kiki1987 wrote:

Hier geboren en opgegroeid in Houten, vlakbij Utrecht.

Woon je er nog ? Ik kom er regelmatig. Vindt het geweldig mooi daar

(kom zelf uit Groningen)

Als ik er ben kom ik wel op de basisschool de Vlinder , afgelopen jaar meegeholpen al daar met de voorbereidingen van de kinderboekenweek.

Mooie omgeving !

Brabant jonguh!! :mrgreen:

Geboren en getogen.

@Anneke wrote:

Brabant jonguh!! :mrgreen:

Geboren en getogen.

ik ook !!! :dance:

maar dan wel: Vlaams Brabant in België :smiley:

xxx

Gerda

@bianca81 wrote:

Ik ook, kom oorspronkelijk uit Appingedam en woon nu in Hoogezand (15 min. van Groningen).

@Pumba wrote:

@bianca81 wrote:

Ik ook, kom oorspronkelijk uit Appingedam en woon nu in Hoogezand (15 min. van Groningen).

Toen ik ben geboren was ik woonachtig in Hoogezand :mrgreen:

geboren in het AZG ( nu UMCG)

daarna meerdere keren verhuisd en wil hier niet meer weg :thumbup:

Limburg:-)

Het noordelijke puntje van Drenthe!

Tilburg- NoordBrabant :inlove:

@bianca81 wrote:

@kiki1987 wrote:

(kom zelf uit Groningen)

Als ik er ben kom ik wel op de basisschool de Vlinder , afgelopen jaar meegeholpen al daar met de voorbereidingen van de kinderboekenweek.

Mooie omgeving !

Leuk!! Wij wonen er ook nog. Manlief is ook geboren en getogen dus denk dat we niet snel weg zullen gaan. Al wil ik af en toe wel :shifty:

Maar leuk, de Vlinder zit bij mijn ouders om de hoek en ik moest er altijd langs als ik erheen ging. Wij wonen zelf een paar wijken verder, maar zat wel te denken aan die school of aan de fontijn om onze mini op te doen.

Vroeger zat de Vlinder bij mijn school in hetzelfde gebouw :smiley: Ik zat zelf op Ridderspoor

Ik ben geboren en getogen in zuid-oost friesland, maar woon nu in brabant, dus maar brabant ingevuld. :wink:

@kiki1987 wrote:

@bianca81 wrote:
@kiki1987 wrote:

(kom zelf uit Groningen)

Mooie omgeving !

Leuk!! Wij wonen er ook nog. Manlief is ook geboren en getogen dus denk dat we niet snel weg zullen gaan. Al wil ik af en toe wel :shifty:

Maar leuk, de Vlinder zit bij mijn ouders om de hoek en ik moest er altijd langs als ik erheen ging. Wij wonen zelf een paar wijken verder, maar zat wel te denken aan die school of aan de fontijn om onze mini op te doen.

Vroeger zat de Vlinder bij mijn school in hetzelfde gebouw :smiley: Ik zat zelf op Ridderspoor

Aha ik kom zelf in de wijk de mossen.

De fontijn zit nu een juf die voorheen lesgaf op de vlinder.

Ja ik mag er altijd graag zijn en s zomers lekker zwemmen bij het strandje ( waar je zo’n dingetje hebt om mee over te gaan , :think: hoe heet het nu ook al weer? haaha ) jaaa leuk leuk.

Brabant aan kop!!! Jeuj!! :dance: