Uit het ziekenhuis met baby wat staat er thuis klaar?

Ladies onderwerp is misschien wat vaag. Maar kunnen jullie me een beetje inzicht geven in wat ik klaar moet hebben voor als ik weer thuis kom met de baby na de bevalling?? Ik heb natuurlijk wel van alles in huis en de kraamverzorgster zal vast ook haar best doen, maar je kunt maar voorbereid zijn :wink: . Verder ben ik geen controlfreak hoor :lol: …



Alvast bedankt.



Groetjes,

Llaan

als je thuis bent gelijk kachel iets hoger…

kruiken in het bedje leggen zodat die opwarmt…



verder doet de kz veel hoor…maar mocht ze iets later zijn…dan is dit alvast klaar zodat de beeb kan slapen…

Colle Thanks gaan we er in ieder geval voor zorgen dat het lekker op temperatuur is hier als de kleine komt :wink: .

Wij hadden gewoon de spulletjes klaar (zoals jij ook hebt) en de kraamzorg onderwees ons in de rest… Je lekker laten vertroetelen en vertrouwen op haar kennis en ervaring… en ervan genieten hoor :wink:.



Wij konden tijdstip doorbellen dat we thuis zouden zijn en ze was er ook al keurig, dus ik weet niet eens meer wat zij gedaan heeft of mijn man, ik ging in ieder geval m’n bed in met mobieltje bij de hand voor blije telefoontjes :wink:

:think: En natuurlijk dezelfde dingen als wanneer je thuis zou bevallen.

Zo moet oa je bed ook omhoog staan ivm de controles die de kraamverzorgster bij je moet doen.



:think: Wat kan ik nog meer bedenken. :think:

Rinse heeft de wieg pas naast ons bed neergezet zodra we uit het ziekenhuis terugwaren. En de box beneden neergezet.



Maar goed dat zijn allemaal dingen waar vast wel aan gedacht is 8)



Oja, wat ik bij mijn volgende bevalling vast ook in huis wil hebben is spitskool :lol: Ivm de stuwing, wanneer je bv geeft.

Bij Tejo was het dan misschien zo gehaald, maar het al in huis hebben en in de koelkast (lekker koud :smiley: ) zou ik toch wel prettiger vinden. En het is goed houdbaar, dus niet dat je het ook nog moet weggooien en alsnog snel nieuwe moet halen :lol: (wel een hele spitskool, niet een zak in reepjes gesneden :roll: )



:think: De beschuit met muisjes of alternatieven (wij hadden soesjes gedoopt in chocolade met muisjes erop) zul je vast ook wel al in huis hebben :lol:



Succes met de bevalling :thumbup: :thumbup: Ik zie dat je al 2 dagen overtijd bent. Spannend hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup: :smiley:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ja het meeste heb ik geloof ik wel in huis. Heb gister zelfs zakjes gemaakt voor de kraamvisite met allemaal leuke blauwe snoepjes erin. Had nog heel veel tule zakjes over van mijn bruiloft vorig jaar :smiley: kunnen nu eindelijk benut worden.



Ik ga maar weer eens voor de zoveelste keer opruimen :roll: . Het rommelt wel, maar zal mij benieuwen wanneer onze kleine man besluit naar buiten te komen.



Mijn vriendinnetje had het ook al over koolbladeren :slight_smile:

Valt er nog wat op te ruimen, dan? :lol:

Ik zou zeggen, je bent er klaar voor. Geniet nog ff lekker van je rust.

Ga jezelf nog ff lekker (laten) verwennen :thumbup:



Laat het lekker over je heen komen, het komt allemaal goed. Je kunt het helaas niet allemaal plannen. Nu dus vooral lekker denken aan de mama to-be :thumbup: :thumbup: Dat heb je wel verdient. :smiley:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

schoonmaakmiddel, plastic handschoenen en een emmer (dit is wat wij toen de kraamhulp erwas nog moesten halen)



Misschien dat dit berichtje wel te laat komt.