Mijn man en ik gaan over twee weken een nachtje weg in Utrecht van vrijdag op zaterdag.
We hebben een hotel midden in de stad (NH Centre Utrecht, Janskerkhof).
Nu willen we vrijdagavond lekker ergens gaan eten.
Mijn man houdt niet van bijzonder eten en ik wel… :wall:
Ik ben van het alles proberen!!
Heeft er iemand zoiets van: in dat restaurant moet je eens geweest zijn!?
The Ostrich, google maar voor de kaart Och, ik zie dat het niet meer bestaat als restaurant, jammer :?
De Beleving is ook wel leuk, zingende serveersters, doen ze echt goed. Alleen hebben ze in het weekend 2 shifts geloof ik. Ook daarvoor kun je het best even googlen.
Of Ethiopisch, in de Pauwstraat.
Het is maar waar je van houdt eigenlijk.
Indiaas, bij de Taj Mahal of Turks bij Pumukkale is ook altijd goed.
Of Badhu, maar dat zit net iets uit het centrum, wel loopafstand. Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb er wel goede dingen over gehoord.
Konichi Wa vind ik erg lekker!
Etiopisch is inderdaad een aanrader. Le:en schijnt ook leuk te zijn maar daar ben ik nog nooit geweest
midden in centrum zij straatje van de oude gracht ter hoogte van al die schoenenzaken de zadelstraat en daar zitten paar super leuke restaurantjes ook gewoon franse keuken dus ook lekker biefstukje, maar er staat vast wel iets spannends op de kaart. Wat leuk is, is dat een aantal een verwarmd terras hebben lekker romantisch in een klein schattig steegje een drankje doen alvorens over te gaan op het diner. Veel plezier.
beligsche eetcafe olivier, vlak bij naast de xenos
casa di david een italiaans restaurant op de gracht tegenover de kerk/en bioscoop
tapas restaurant op de voorstraat
oude rechtbank vlakbij de dom( heb ik zelf nog nooit gegeten hoor je verschillende verhalen over )
de goedheid tegenover de rechtbank(restaurant) vlak bij de dom dus
pronto straatjes nasst neude
delphi ( grieks maar niet alleen de standaard griekse dingen zoals wij dat kennen ) op het neude
zo weet even nu niks meer
oja nog wel jasmijn en ik zit net iets buiten het centrum maar is een hele leuke chinees met een orginele kaart erg lekker die is wel altijd vol dus daar zeker reseveren als je die leuk vind.
Hey allemaal,
Bedankt voor jullie restaurant tips.
Ik denk dat we er goed aan doen om naar de italiaan te gaan.
Dat is het meest veilige…
Als ik weer eens iets aparts wil eten/proberen kan ik beter met een vriendin of met mijn moeder gaan eten!
Een pizza kunnen we allebei heerlijk van genieten!
Ik heb er zo’n zin in; nog een kleine twee weken!
Vrijdag lekker uit eten en zaterdag shoppen!
dan zit er nog een goede italiaan
die la fontana zit naast randstad buro en moet je een klein trapje naar beneden zit je in een werf kleder
pizza’s zijn daar erg goed staat ook nog een echt italiaan in
alleen geen toetje eten daar hihi die zijn kant en klaar behalve de tiramisu natuurlijk
Sjips net m’n schoonzus aan de foon gehad en gewoon vergeten te vragen… Ik probeer 't uit m’n hoofd te doen maar kom niet verder dan Griftpark en dat is niet echt 't centrum…
:think: nog even denken…
@marisca77 wrote:
dan zit er nog een goede italiaan
die la fontana zit naast randstad buro en moet je een klein trapje naar beneden zit je in een werf kleder
pizza’s zijn daar erg goed staat ook nog een echt italiaan in
alleen geen toetje eten daar hihi die zijn kant en klaar behalve de tiramisu natuurlijk
Ik hou heel erg van napolitaanse pizza’s die zijn net even anders.
Heerlijk, begin nu al te watertanden! :drool:
Wij zijn toevallig afgelopen weekend een weekendje naar utrecht geweest, we hebben gegeten bij Den Draek, heerlijk! Goede prijs/kwaliteit verhouding, super vriendelijk personeel, mooi restaurant en heerlijk eten :thumbup:
Veel plezier alvast in Utrecht
la fontana ja dat kleine rot trapje haha, als je net een wijntje te veel op hebt is het daar oppassen geblazen. Die obers daar zijn ook super leuk echt van die italiaanse papa’s die er elke avond weer een feestje van maken.
Veel plezier
Vandaag is het zover
Veel plezier!
We zijn wezen eten bij Il Pozzo.
Jammer, maar was onder verwachting… :thumbdown:
Weinig keus voor een echte italiaan. Ik bestelde een pizza met extra ingrediënt: Ansjovis.
Dat kreeg ik er dus niet op hé.
Verder vonden we het errug druk daar.
Het was wel lekker, maar viel dus een beetje tegen!
Heel erg veel rumoer, bedoel ik met erg druk!
Dat krijg je als je niet naar onze tips luistert 8)
il pozzo ??? snel nog eens over doen hoor is zonde.