uit eten in Arnhem

8 oktober ga ik naar Nick en Simon in het gelre dome in Arnhem met mn moeder

overdag winkelen in Arnhem en savonds willen we uit eten.

wie weet een leuk restaurant wat niet al te duur is

Als je op zo’n dag in het centrum zelf uit eten wilt, zou ik wel ruim op tijd ergens reserveren.

Het is echt zo idioot druk in de binnenstad met al die 1000en mensen die op zoek gaan naar een tafeltje.

Wij zijn 1x ergens achterin een pizzeria terecht gekomen, en hebben al meerdere malen in het restaurant boven de sporthal tegenover 't gelredome gegeten bij een concert. is een soort buffet restaurant, absoluut niet duur.

Ga niet naar Dino’s in Arnhem…

Ik heb er 2 uur op mijn eten zitten wachten… Andere klanten liepen weg omdat ze anders een wedstrijd zouden missen… Er liep gewoon te weinig personeel en ze liepen ook teveel op dezelfde gedeeltes…

Check ook eet.nu even, staan ook bij alle restaurants meningen bij enzo, heel handig!

mijn collega gaat altijd naar de griek in Arnhem zelf ben ik nog nooit uit eten geweest in arnhem alleen naar de MAC hahaha

heee wat leuk!

Wij gaan ook 8 oktober en ook vooraf uit eten.

Goede tip om te reserveren… :shifty:

Hoewel we altijd nog kunnen eten bij de ikea in Duiven :angel:

Ik lees even mee, wij gaan eind oktober een weekendje naar Arnhem :thumbup:

@ Cell

ja maar als we dan eerst gaan winkelen, moeten we met de auto weer richting DUiven, dat vind ik lastig

doen we dan aan kok spotting :wink:

wij gaan ook winkelen… in Ikea… :mrgreen:

Nee, ik snap je punt hoor, het was ook maar een grapje.

Wij gaan ergens in de buurt van het Gelre dome eten, maar mijn schoonzus en zwager gaan bijna jaarlijks naar symphonica, dus die weten wel waar we terecht kunnen.

Nou ga ik natuurlijk wel kijken of ik je ondanks de massa wellicht ergens spot… whahahaha :mrgreen:

haha

zal wel een bordje meenemen HIER STA IK!!! :mrgreen:

wij hebben overigens staan plaatsen

en we staan niet in de massa, daar kan mn moeder niet goed tegen

Ik zou naar Eetcafé Mejuffrouw Janssen gaan. Het zit iets achter de korenmarkt in het centrum. Het is een heel klein zaakje waar je voor weinig heel goed kunt eten. Overigens met klein bedoel ik ook wel heel klein… Alles staat vrij dicht op elkaar en het is er vaak heel druk maar het is echt een heel erg gezellig tentje. Er is ook een site van (even googlen) waar prijzen en zo op staan. En ik zou ruim van te voren wel even reserveren.

En even aangeven dat je op tijd weer weg moet, kan nooit kwaad!

Veel plezier

ROBIN HOOD!!!

Da´s een heel gezellig kneuterig restaurant links tegenover het NS station.

Héérlijk eten en niet te duur…

ns station of NOS

LOL…NS station…