Ben me net echt het apezuur geschrokken :shock: Boaz klom in een seconde zo uit zijn stoel en ik wilde hem snel pakken maar toen viel hij keihard op de grond Heb hem meteen opgepakt en hij begon gelijk heel hard te huilen. Meteen werd zijn voorhoofd maar dan aan de rechterkant blauw. Gelijk een natte washand opgelegd. Maar nu voel ik me zo kl*te. Hij is 10 minuten later naar bed gegaan omdat hij moe was maar moet ik nu de ha bellen? Ik weet ff niet wat ik moet doen
kuzzz
Ik zou even bellen om advies, Het kan maar zo zijn dat hij een hersenschudding heeft met zo’n klap en dan is het zaak hem goed in de gaten te houden.
:hug:
ik ben als klein guppie ook uit de kinderstoel gevallen, en had er ook een hersenschudding aan overgehouden, dus wel even belllen denk ik!
(met mij is het verder helemaal goed gekomen, bij boaz dus vast ook, maar wel even in de gaten houden!)
Laat hem niet te diep slapen… MOCHT hij een hersenschudding hebben is dat niet goed…
Af en toe even bij hem kijken en in zijn gezichtje strijken of handje pakken is waarschijnlijk al voldoende…
(weet ik helaas uit ervaring…)
Mocht hij gaan overgeven heeft hij (waarschijnlijk) een hersenschudding… Maar troost je, die hummels kunnen meer hebben dan je denkt. Het feit dat het blauw werd en hij meteen huilde is een positief iets :hug:
dat is schrikken meis :hug: :hug:
het is wel een goed teken dat hij meteen heel hard huilde.
ook is het een goed teken dat hij een bult heeft hoe zielig het ook klinkt.
de andere meiden zeiden het al hou hem in de gaten ivm een hersenschuding.
en je kan altijdt even de huisarts bellen en even vertellen wat er is gebeurt, misschien hebben hun nog tips om te doen oid.
heel veel sterkte :hug:
Anne is door mijn schuld als baby zijnde uit haar stoel gevallen…dus ik kan je schrik goed voorstellen. Zoals de anderen zeiden, even opletten met diepe slaap. :hug:
Alle sis al zo’n beetje gezegt maar wil toch graag 1 ding kwijt :oops:
Nooit gelijk oppakken! :oops: Het is je grootste nachtmerrie maar stel dat er meer aan de hand had geweest kun je dit alleen maar verergeren door hem gelijk op te pakken. Hoe moeilijk het ook is altijd afwcahten om ze zelf gaan bewegen!
Hoe gaat het nu?
ooow meid wat schrikken …
Ik zou wel even met de HA bellen …
verder goed in de gaten houden en niet diep laten slapen …
Ik hoop dat het allemaal meevalt … maar zoals hierboven al gezegd word … volgende keer niet meteen oppakken …
Denise en Boaz :hug:
x Coor
Is hij buiten bewustzijn geweest?
Kwam hij meteen na de val naar je toe?
Heeft hij overgegeven?
Wij hebben hier helaas ook ervaring: Yvan is met 11 maanden gevallen mét de tafelstoel op onze harde houten vloer. We zijn toen direct naar de HAP gegaan: daar kregen we het advies om hem elk uur te wekken voor de duur van 24 uur. Hij moet dan echt even wakker zijn en op je reageren.
Yvan heeft, behalve zijn buil, er toen niets aan overgehouden (helaas ook niets geleerd :? )
Wat een schrik he… pfff. Mijn advies dus: regelmatig wakker maken en als je het niet vertrouwt, of als hij suf is/wordt: bellen met de HAP!
Sterkte vannacht :hug:
hoi!
Nou gelukkig viel het achteraf nog mee. Boaz is vrij snel na de val gaan slapen en toen heb ik de ha gebeld voor advies. Die had het ook over kijken of hij niet overgeeft en of hij suf was enz. Gelukkig heb ik al de nodige ervaringen met een hersenschudding met mijn oudste dus ik zag wel dat hij geen hersenschudding had. Na zijn slaapje was hij weer helemaal vrolijk en druk. Hij had wel een flinke rode/blauwe plek op zijn voorhoofd maar ben toen gelijk gaan smeren met Arnikind. Gisteren was er al helemaal niets meer te zien :dance: Dusss Ik maak hem nu altijd vast met een tuigje in zijn kinderstoel zodat hij er niet meer uit kan klimmen
kuzzz
fijn dat het allemaal goed is afgelopen. :-*
gelukkig dat het zo goed gaat :thumbup:
Pffff dat is schrikken geweest.
Kimberly rolde een tijd terug van ons bed af, terwijl ik er altijd bij bleef. En inderdaad, net die ene seconde…
Maar het maakt je wel weer extra alert. Gelukkig heeft Boaz er geen hersenschudding aan over gehouden. :hug: