uit de kast

kijk het programma uit de kast

er is een jongen op, die tegenover zijn studie vrienden ervoor uitkomt dat hij op jongens valt.

vind dat zijn vrienden zo leuk/ gaaf reageren, dat wilde ik gewoon ff kwijt.

Ik heb het ook gezien, ik denk dat hij zich eigenlijk geen betere reacties had kunnen wensen. Ik vond het ook ontzettend tof van ze, en misschien is dit een beetje kort door de bocht, maar ik had zo’n reactie eigenlijk niet verwacht van zo’n macho’s uit een studentenvereniging.

Welke zender is dat?

Op Nederland 3, om 21:20 :wink:.

@Pitoresk wrote:

Op Nederland 3, om 21:20 :wink:.

Hihi, had al wel verwacht dat ik 't nu gemist zou hebben :wink:

Weet ik 't iig te vinden.

Je kunt de afleveringen geloof ik wel via de site terugkijken, maar dat doe je toch minder snel dan wanneer het gewoon op tv is. Ik keek net even op de site, en volgens mij is dit seizoen alweer afgelopen, het bestond maar uit 6 afleveringen… Hopen dat seizoen 3 snel komt! :slight_smile:

@Pitoresk wrote:

Je kunt de afleveringen geloof ik wel via de site terugkijken, maar dat doe je toch minder snel dan wanneer het gewoon op tv is. Ik keek net even op de site, en volgens mij is dit seizoen alweer afgelopen, het bestond maar uit 6 afleveringen… Hopen dat seizoen 3 snel komt! :slight_smile:

Echt waar?! ik heb er echt nog nooit van gehoord. Had verwacht dat 't iets nieuws zou zijn… :eh:

Het bestaat ook nog niet zo lang, er zijn nog maar 2 seizoenen die allebei maar uit een paar afleveringen bestaan. Ik hoorde er ook pas later van, volgens mij hebben ze het niet echt gepromoot. Maar het is zeker de moeite waard om het eens te kijken, ik ben gewoon zenuwachtig voor degene die uit de kast gaat komen, en als ze dan positieve reacties krijgen ben ik ook echt blij voor ze. Van de andere kant kom je er via dit programma ook achter dat er helaas nog steeds behoorlijk conservatieve mensen bestaan… :roll:

@Pitoresk wrote:

Van de andere kant kom je er via dit programma ook achter dat er helaas nog steeds behoorlijk conservatieve mensen bestaan… :roll:

Die uitzending dat die jongen uit de kast kwam bij zijn christelijke jongerenvereniging en het ook aan zijn opa en oma ging vertellen…pffft…dat er nog mensen zijn die zo reageren…echt heel tenen krommend. Ze konden er vrede mee hebben dat hij het was, maar hij mocht het niet praktiseren van ze…oh…daar word ik zo boos om, wat hypocriet zeg, en dat dat nog bestaat tegenwoordig, onbegrijpelijk! :silenced: