Uit 1 borst per keer drinken

Annick drinkt maar uit 1 borst per keer. Ongeveer 15 minuten en is daarna voldaan.

Ze zit op ongeveer 6 a 7 voedingen per dag en slaapt s’nachts door.

Ik hoor altijd om me heen dat ze uit 2 borsten moet drinken. Als ik haar de andere aanbied drinkt ze daar wel uit. Om vervolgens daarna alles eruit te gooien.

Dit maakt mij onzeker.

Zijn er meer die uit “maar” 1 borst drinken???

vaak word de 2e borst aangeboden als “toetje”

bij de volgende voeding begin je dan bij die borst!

als je een tevreden kind hebt zou ik mezelf er niet “druk” om maken!

liefs helen

1 borst is goed hoor!!

Er zijn zat vrouwen die met 1 borst voeden.

Dat zei de kraamverz. tegen mij.

Want in de kraamweek heb ik het ook even met 1 borst gedaan (omdat ik in de andere kloven had).

Als ze daar voldoende aan heeft en goed groeit, kan het gewoon prima!

ik geef moppie ook een borst per keer, alleen voor de nacht dan voed ik in bed liggend en dan drinkt ze veel, dus dan drinkt ze twee borsten leeg.

Het is fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben. Ik ben er al zo supertrots op dat ik bv geef. Ik wil er zoveel mogelijk van genieten. Maar soms maken de opmerkingen mij onzeker.

Onze dame drinkt ook maar 1 borst per keer en laat ook na 10 a 15 minuten tevreden los. Krijg haar dan ook niet meer aan de andere borst al zou ik het willen. Volgens mij is het het belangrijkst om naar je kindje te kijken. Is die tevreden en groeit goed, dan maakt het toch niks uit als je het anders doet dan de rest!

hier ook maar 1 borst per keer, Ivan is super tevreden groeit uitstekend.

Zolang ze goed aankomt en tevreden is lekker zo laten hoor :thumbup:

Hier ook 1 borst per keer hoor! Teije houdt als ik de 2e borst geef nooit weer op en krijgt dan veel teveel binnen waardoor hij nog meer last krijgt van z’n darmen.

Hoi,

Ik heb na de kraamweek ook altijd maar met 1 borst gevoed… En Veron dronk maar 4-5min per keer…

En hij kwam soms wel eens 400gram aan in 1 week tijd…

gr patricia

hai bk hier ook een borst per keer soms dubbel … dus bij mij net zo :slight_smile:

hier ook 1 borst per voeding, heel soms weleens 2…

hier ook meestal 1 borst, Ella spuugt ook als ze nog een toetje aan de andere borst krijgt. en ons meisje komt toch goed aan.

niet te druk over maken

Hier ook 1 borst, de 2e lust ze heel soms maar dan wordt er gespuugd. Ze drinkt ook nog es heel kort, rond de 5 minuten. En ook nog es maar 5 voedingen per dag en mooi doorslapen… je snapt niet dat ze eruit ziet als Hollands welvaren :lol:.

Vind het bijna jammer dat ze weinig en kort drinkt :oops:

Zo werd ik dus ook onzeker omdat ik dat hoorde. :eh:

Maar ook hier eentje die er uit 1 genoeg krijgt. Heeeel zeldzaam drinkt ze uit 2.