Uhm... oké...

Ik heb een tijd geleden hier bij de Boni rundvlees bouillonblokjes gekocht. Nou had ik er nog eentje over en dacht even kijken tot wanneer hij houdbaar is, als het niet te lang meer is gooi ik hem maar meteen weg. Houdbaarheidsdatum: 31-12-2007 :shock: . Het mooie is dat ik ze dus dit jaar heb gekocht, eerder kwam ik daar dus nooit… Ik weet dat het voor dit soort dingen net als instant soep niet zo erg is en dat ze door de fabrikanten jaren later nog getest worden (gezien bij de keuringsdienst van waren), maar toch ik heb dus in 2008 die dingen al over de datum gekocht… Lekker spiegelen doen ze daar die vakkenvullers :snooty: :wall:

Getver :sick: :lol:

Oh lekker. ik zou het zeker melden als je de volgende keerw eer in de winkel bent.



Zo heb ik vorige week farmersalade gekocht bij de Agri. Zit manlief 's avonds lekker toatjes te eten en het proefde wat vreemd…2 dagen over de datum! Hij is er toch beroerd van geweest!! :naughty:

Heb het gemeld en kreeg netjes m’n geld terug en excuses. :thumbup:

hmmm ze zijn vast met het jaar lekker verder gerijpt :lol:



Ach zo heb ik hier gisteren nog nét NIET een pak pepti 1 opengetrokken die ik dinsdag had gekocht. Op de 1 of andere idiote manier, dacht ik , laat ik eens naar de datum kijken ( soms doet je intuitie het, geweldig!)



Houdbaar tot 18-07-2008 En bedankt drogist! 3 maanden over de datum , ik had het bijna aan mijn baby gegeven zeg!



Foutjeeee,



Tuurlijk kreeg ik mijn geld terug en de nodige excuses Ze doen het een klant natuurlijk niet niet voor de lol aan neem ik dan maar aan, maar phoei wel slecht he!

Hoi,



AH heeft er ook een handje van :roll: en onder de karretjes van de melk daar wil je niet kijken :sick: en dat is niet van een paar dagen :hand:





Gr melanie

Mijn super heeft ook dikwijls pakken babypoeder staan die over de datum zijn. Ik checkte altijd dubbel.

ik had sap gekocht… over de datum…

die week erop weer dezelfde sap gekocht…zelfde verhaal :wall:

die week erop ik datum checken van ALLE pakken van dat sap…ALLES over de datum!!!

ik gemeld, netjes geld terug en excuses blablabla

die week erop… nog steeds alles over de datum :shock: :o :twisted:

ik geklaagd… nu zijn ze niet meer over de datm…



bestel dan wat minder als het niet zo hard loopt…

dat is toch wel erg, babyvoeding!!



Maar sowieso, iets nog van 2007, kom op. Als de keuringsdienst van waren dit ziet hebben ze een groot probleem :hand:



Met bouillon kan het niet zoveel kwaad,maar het hoort gewoon niet.

Ik zou er idd even een opmerking over maken tegen de bedrijfsleider.

vind dat deboni hier er ook vaak een handje van heeft vandaar dat ik daar niet meer kom

Ik had het laatst met de satéssaus: moest mayo hebben en zag de satesaus ernaast staan. daar had ik eigelijk best zin in ipv de mayo bij frietjes. Maar ik kijk ook altijd eerst naar de datum: 3 maanden eroverheen! Het bakje dat erachter stond was niet over de datum, dit was het enige. Maar mooi dat ik ermee naar het personeel ben gegaan, voordat iemand anders het wel koopt…

Ik had toen onze kat nog klein was kitten 7 dagen pakket voer.



Pakte het laatste zakje , kat paar uur later overgeven overgeven overgeven. Bleek het al over datum te zijn. Neem aan dat je niet vlees in 1x alles geeft. Kat naar Da, speciaal spul mee om izjn maagje te legen. Helaas was ik het bonnetje kwijt

Zo had ik laatst Appelsap en ik schenk het in en dacht nog he Appelsap met vruchtvlees dat is nieuw zeker, gadverdamme smerig was ht ook een half jaar over de datum

Ik vin dat allemaal wel erg bizar hoor, let er dan niemand meer op tegenwoordig?

Ik heb laatst bij de C1000 3 zakjes banketbakkersrooom gehaald voor mijn verjaardag zondag, houdbaar tot juni 2007 :shock: :shock: :shock: ik klagen bij de cassiëre, nee hoor NIKS, heb ik maar email gestuurd, kreeg bon van 5 euro als excuus!



Mijn man werkt op het bedrijfskantoor vna een grote supermarktketen (hij zit op het DC) en is erg alert op THT, maar merkt dat winkel eigenaren daar soms wel erg “soepel” mee omgaan soms!

WEES alert dus!

Hier idem qua taferelen bij supermarkten. Echt je moet als klant ook zoo alert zijn! *zelfde geldt voor reclameartikelen die niet in de computer staan :hand: *



Alle DKW waren zoals mijn man dat noemt dubbel tjekken. Ik heb zelf al eens bij de AH babyvoeding uit het schap geknikkert en naar de infobalie gebracht (handenvol! :o pakken!) die allemaal vet over de datum waren. En nog bang zijn dat het alsnog later weer in het schap gezet wordt. :silenced: Maar vooruit ietsje vertrouwen is nodig…

Maar ik ‘wantrouw’ alles nu hoor. Kijk een bouillonblokje durf ik nog te gebruiken maar pffff melk niet etc. Alles met zuivel, alle vlees en vooral vis etc MOET gewoon goed zijn qua datum.



Krijg er steeds meer werk bij tijdens het boodschappen doen iig…behalve zorgen dat alles (en niets meer :angel: ) van het lijstje in huis komt, wat de reclames zijn dus ook de data tjekken.

Waar we hier trouwens ook tegenaan lopen; verkeerd vakken vullen!!

De dure fetakaas bv in het vak van de goedkope en vice versa. En dan bij de kassa raar staan te kijken als de prijs niet klopt. Argh…lekker hoor de winkel open tot 22.00 maar het vakkenvullen en spiegelen lijdt er wel onder helaas. :wall:

Oke, ik let daar dus nooit op in de winkel, ik vertrouw er op dat ze dat goed doen, niet terecht dus…

Ik ben gewaarschuwd, ga zeker beter opletten!

Zag laatst met mijn zoon 3 kleuren spaghetti. Ach, leuk voor een keer dachten we. Pak ik een pak. THT maart 2007! Volgende pak THT juni 2007!

Ben met deze 2 pakjes naar de bedrijfsleider gelopen en gevraagd wanneer zij verwachten wanneer 2007 weer langs zou komen! :mrgreen:

Ze schrokken er erg van. Schap werd gelijk gecontroleerd.