Ik zit hier helemaal gek te worden van mezelf…zal ff het hele verhaal vertellen, anders snappen jullie er misschien helemaal niks van :mrgreen:
0p 12 april heb ik een cryobehandeling gehad ivm bmmerosie.
Ik had op 16 april ongi moeten worden, de behandeling hadden ze express er vlak voor gepland, dan zou ik niet zo veel last van het bloedverlies hebben etc. Ware het niet dat ik pas op 22 april ongi werd.
Prima, m’n bmm was is shock, dus ongi wat laat gehad. Ik heb m’n ticker weer op 34 dagen gezet.
Alleen werd ik op 7 mei ongi ipv 24 mei! Dat kan, m’n lijf zal wel een beetje de kluts kwijt zijn.
Maar op 23 mei na het klussen (zou dan ongeveer rond m’n ei moeten zijn) verloor ik bloed. Ik natuurlijk gelijk bang dat die hele cryobehandeling niet geholpen heeft. Het bloedverlies hield na een uurtje op, en daarna heb ik tot 26 mei bruinverlies gehad. Heel licht, eigenlijk alleen met afvegen.
Maar sinds dat bloed- en bruinverlies heb ik ontzettend pijnlijke (.)(.), hubbie mag er absoluut niet aanzitten (is 'ie niet blij mee ), als je er bij wijze van spreken alleen al naar wijst doen ze al onwijs veel pijn! Normaal heb ik dat een dat of 2 voordat ik ongi moet worden, en dan nog niet zo erg. Ze zijn ook gegroeid, m’n BH’s zijn wat klein…en dat vindt hubbie dan weer niet vervelend :mrgreen:
En ik ontplof ook sinds die tijd om helemaal niks, en het andere moment voel ik me kiplekker en ben ik helemaal vrolijk.
Maar er hoeft maar een klein dingetje te gebeuren en ben ik weer een bommetje. :oops:
Tuurlijk, ik zal me wel een hoop dingen inbeelden (zoals elke maand), maar die pijnlijke (.)(.) beeld ik me toch echt niet in.
Ik ben nu ook een beetje confused van welke cyclus ik nou uit moet gaan…moet ik vanaf 22 april rekenen of toch vanaf 7 mei?
Zou het bloed- en bruinverlies wat ik heb gehad dan misschien innestelingsbloed kunnen zijn?
Zou het dan toch al raak kunnen zijn of is m’n lijf nog in de war van de behandeling???
Wat een verhaal, ik hoop dat jullie er nog een beetje uit komen…
In ieder geval bedankt voor jullie ideeen! :-*
Ik volg je nog hoor! :mrgreen:
Als ik jou was zou ik testen… Het klinkt allemaal veelbelovend en dan ben je even een hoop onzekerheid kwijt. Want stel dat 22-4 je laatste ongi was… Is de test negatief dat lekker je ticker aanhouden en business as usual.
Of zeg ik nu hele rare dingen? :shifty:
He Sis, gelukkig kun je me nog volgen…
Testen is natuurlijk een idee, dat zat ook al in m’n hoofd.
Maar ben zo’n muts die ongi worden altijd minder “hard” vindt dan een negatieve test. Maar…dan ben ik idd wel een hoop onzekerheid kwijt.
Je zegt zowieso geen rare dingen :-*
Hmmm ja, als er op zo’n CB digi test staat “niet zwanger” is dat wel heel hard…
Sterkte! :-*
Je moet rekenen van de eerste dag van je laatste menstruatie als je dat bedoeld…
Ik zie op je ticker nog 8 dagen staan tot je nod dus dan zou nu testen misschien sowieso negatief zijn. Als ik jou was (en je ticker klopt natuurlijk) zou ik op zijn vroegst donderdag testen. Toen ik zwanger was van Jim heb ik twee dagen voor mijn NOD met een CB test een heel licht positief streepje getest. Twee dagen laten op mijn NOD was ie echt superduidelijk (maar een streepje is een streepje )
Sterkte met die lange dagen die je nog moet wachten en ik duim voor je!
Hoi Tante Soesa,
Ik ben gewoon nogal in de war omdat m’n cyclus na de behandeling nogal van slag was en ik uiteraard weer dingen voel die er waarschijnlijk niet eens zijn… :oops:
Ik zal inderdaad gewoon nog ff geduld moeten hebben… :roll:
Bedankt!
Ik snap het wel hoor ik ken het wel, je wilt zo graag en je bent je op de een of andere manier veel meer bewust van de dingen die je lichaam doet. Ik hoop dat de week lekker snel gaat en het snel vrijdag is! (En dat je hier dan een leuk berichtje mag komen plaatsen!)
Ik hoop het ook, helaas kan een vrouwenlijf je flink in de maling nemen!
Dus we wachten het rustig af…
Ongelofelijk…ik heb m’n vraag te vroeg gesteld.
Kreeg een uurtje geleden krampen, en 5 minuten geleden ineens hele heftige kramp. Dus ga naar de wc en plons, een kledder bloed.
Nou ja, volgens mij begint m’n cyclus zich nu weer een beetje te herstellen, het is vandaag dag 27.
Op naar de volgende ronde dus!
Wel bedankt voor jullie antwoorden :-*
Jammer voor je! Helaas weer op naar de volgende ronde!
Maarreh was het echt een plons en een grote klodder? Heb je dat altijd?
@Tante Soesa wrote:
Jammer voor je! Helaas weer op naar de volgende ronde!
Maarreh was het echt een plons en een grote klodder? Heb je dat altijd?
Precies, nieuwe ronde nieuwe kansen 8)
Dat heb ik inderdaad wel vaker…het is niet dat de hele pot onder zit hoor, maar gewoon een plasje/klodder. Dat heb ik alleen als ik ineens krampen krijg. Een soort menstruatieattack :mrgreen:
Maar m’n cyclus is nog niet helemaal op orde hoor, heb 2 dagen bloedverlies gehad, en sinds vanochtend oud bloed.