UGGS

@jet wrote:

@nomi wrote:
Vind de Uggs ook foeilelijk…maar als je die meiden op die nepperts ziet lopen in de stad…ze lopen helemaal naast hun laarzen,geen steun aan,dan kun je idd beter de echte kopen…

Ook op echte UGG is de kans groot dat je ernaast gaat lopen. Ik heb van de week EMU’s gekocht bij een goede schoenenzaak en die verkoper vertelde mij dat het met UGG en EMU ook gebeurd. niet alleen met de neppers.

Ik loop al 2,5 jaar :oops: op de UGG Locarno en echt nog in prima staat en loop er niet naast hangt denk ook erg van het model en stof af, met de slof modellen kan ik het me wel voorstellen namelijk…

@veertje wrote:

Ik loop al 2,5 jaar :oops: op de UGG Locarno en echt nog in prima staat en loop er niet naast hangt denk ook erg van het model en stof af, met de slof modellen kan ik het me wel voorstellen namelijk…

we hadden het inderdaad over de suede boots. Met leer heb je dat niet

@jet wrote:

@veertje wrote:

we hadden het inderdaad over de suede boots. Met leer heb je dat niet

Ik heb 2 jaar op de ‘‘sloffen’’ gelopen en liep er echt niet naast hoor… :angel:

ik heb deze en ze blijven gewoon recht. Had ik overigens niet verwacht.

Zelfs met de sneeuw gaat het super, ze worden niet eens vies…

Ik heb ze net rond de kerst in Eindhoven gehaald met 25% korting en dan nog 210 euro, maar ja ik heb reuma dus moet stevige grip en warme voeten hebben. Nu kan ik toch naar buiten op mijn scootmobiel de hond uitlaten en kindjes van en naar school.

Schijnt dat er nagenoeg nooit korting op gegeven wordt, volgens deze winkelier dan he.

Ik heb ze in huis ook gewoon aan en heb buiten nog wel af en toe koude voeten maar niet meer zo erg als daarvoor.

Ik hoop voor die prijs dat ik er minstens 10 jaar mee vooruit kan.

Ben er content mee :mrgreen:

Petri

@jet wrote:

@Rooike wrote:
@El73 wrote:
Bij airmaxkey?

Jepp klopt!!!

ben alleen wel bang dat je er rekening mee moet houden dat ze niet echt zijn. Als ze onder de 150 euro kosten is het eigenlijk zo goed als zeker dat ze nep zijn. Ook opde site van UGG staan alle geautoriseerde online dealers van UGG en deze site staat er niet bij :frowning:

Nee het zijn toch echt de echte, je krijgt er zelfs een echtheids certificaat bij en dat had ik bij mijn andere echte Uggs ook gekregen.

goedkope uggs zijn altijd nep, je kan er heel makkelijk achter komen of ze echt of nep zijn, tik in google eens domaintools in en dan op die site de website pagina, dan zie je gelijk dat de eigenaar uit china komt, dan weet je dus al gelijk dat het geen echte uggs zijn maar het zijn vaak wel goeie imitaties, de prijs is daar ook naar, airmaxkey is ook fake, eigenaar zit in china, tip voor goedkope imitatie uggs, tik in google maar eens alibaba in, de handelsite voor bijna alles, bij shoes- boots en zie eens wat een perfectie imitatie uggs je daar kan krijgen voor erg weinig, incl. uggs doos en certificaten, hoe word je genept, tegenwoordig. de echte uggs kan je idd. vinden op de site uggs australia, daar staan de online verkopers op die de originele uggs verkopen.

als je imitatie uggs koopt, loop je ook nog eens de kans dat je bij de douane gesnapt wordt en dan ben je je laarzen kwijt als ook een behoorlijke boete wegens fake spullen nederland binnen te halen.

@Rooike wrote:

@jet wrote:
@Rooike wrote:
@El73 wrote:
Bij airmaxkey?

Jepp klopt!!!

ben alleen wel bang dat je er rekening mee moet houden dat ze niet echt zijn. Als ze onder de 150 euro kosten is het eigenlijk zo goed als zeker dat ze nep zijn. Ook opde site van UGG staan alle geautoriseerde online dealers van UGG en deze site staat er niet bij :frowning:

Nee het zijn toch echt de echte, je krijgt er zelfs een echtheids certificaat bij en dat had ik bij mijn andere echte Uggs ook gekregen.

Heb jij ze ook via deze site gekocht??

@El73 wrote:

@Rooike wrote:
@jet wrote:
@Rooike wrote:
@El73 wrote:
Bij airmaxkey?

Jepp klopt!!!

Heb jij ze ook via deze site gekocht??

Ik heb ze besteld ja…

Maar deze site heb ik van een kennis die het me zei… dus zodoende ben ik gaan kijken.

Ik weet niet zo goed wat ik er van vind…

Soms zie ik een leuke meid met een mooie donker blauwe skinny jeans en dan een paar UGGS eronder. Dan denk ik, oké, niet onaardig…

Maar over het algemeen zie ik meiden die ineens als bouwvakkers lopen, slof, slof… En vaak zie je ook dat ze helemaal binnen of buiten hangen. Dus hun hak zit niet netjes boven de zool, maar hangt ergens aan de zijkant. In combinatie met dat sloffen en de verveelde blik van de jeugd tegenwoordig heb ik vaak zoiets van…oef…

Ik denk dat ze zeker mooi kunnen staan, maar 90% van wat ik zie lopen ziet er niet uit.

@Rooike wrote:

Heb net twee paar Uggs besteld daar en hoef geen verzendkosten te betalen!!!

€0.00Free Shipping Options (Free Shipping):

Ik kreeg vanmorgen een mail dat ze onderweg zijn…Jij ook?

Nee heb nog geen mail gehad…?

Hmmmm :think: Misschien komt het nog.

Ik heb alvast 1 paar Uggs binnen!!! :dance:

Rooike wrote:
Ik heb alvast 1 paar Uggs binnen!!! :dance:[/quote

Welke heb je binnen en zijn ze mooi??
Ben nu op vakantie dus misschien zijn ze wel aan de deur geweest, maar helaas dan nu even

Ik ben er helemaal weg van!

Ik had korte besteld en bronz metallic en die korte moet ik dus nog krijgen, de bronz metallic lopen lekker!!! :mrgreen:

Tja het is ook niet mijn smaak maar ik ben ook geen modebewust rolmodel. Ik woon in de winter nog steeds in mijn Dr Martens (heb nog zwarte en beige berschoenachtige). Die werden toendertijd ook afgekraakt maar ze lopen zo lekker. Heb ook ooit rode gehad maar die waren op den duur helemaal op! :oops:

Tja Ruud, ieder zijn smaak. Ik vind het net van die orthopedische schoenen.

@ruud wrote:

ik ken maar één type man die het volgens mij zou kunnen hebben alleen zijn dat dan eigenljik weer geen “echte” mannen vind ik. :mrgreen: :mrgreen:
Eskimo’s???