Oh leuk, ben benieuwd… :thumbup:
En dit is het resultaat geworden! Helaas niet zo heel duidelijke foto. Heb hem van de website gepikt. Maar als jullie eens in de buurt zijn ga dan maar eens in de zaak kijken, mag geen namen noemen, maar aan de foto is wel te zien waar je zijn moet
Ben er wel trots op! Bedankt allemaal!!!
http://picasaweb.google.nl/annema1972/Eindhoven?authkey=Gv1sRgCL-Hh-Dyxpq8ag&feat=directlink
Voor degene die alle foto’s eens willen zien, hier staan ze!
gave foto’s…
Het is heeeel mooi geworden :thumbup: :thumbup:
Erg leuk om zo ongeveer “alle bekende gezichten” van mijn oude stad hier te zien. Mooie reportage gworden!
Complimenten
Petri
er mooi geworden zeg!! leuk om de stad waar mijn studentenleven zich afspeelde zo eens te zien!
er mooi geworden zeg!! leuk om de stad waar mijn studentenleven zich afspeelde zo eens te zien!
Even off topic; knipoogje waar/wat heb je gestudeerd? Ik ben opgegroeid in Ehv. en toevallig ook weer teruggekomen daar om te studeren. Eerst 2 jaar communicatie aan de HEAO en toen overgestapt naar Personeel en Arbeid. Dus van mijn 2 tot min 18 thuis gewoond en daarna van mijn 22 tot mijn 28 als student op kamers en in een flatje
Inderdaad heel erg leuk om zo alle bekende gebouwen en straatjes zo voorbij te zien komen.
Mijn ouders wonen er nog steeds dus in bepaalde delen kom ik regelmatig.
Toevallig is er in oktober een reunie van mijn middelbare school.
Groetjes, Petri
@petri wrote:
Even off topic; knipoogje waar/wat heb je gestudeerd? Ik ben opgegroeid in Ehv. en toevallig ook weer teruggekomen daar om te studeren. Eerst 2 jaar communicatie aan de HEAO en toen overgestapt naar Personeel en Arbeid. Dus van mijn 2 tot min 18 thuis gewoond en daarna van mijn 22 tot mijn 28 als student op kamers en in een flatje
Inderdaad heel erg leuk om zo alle bekende gebouwen en straatjes zo voorbij te zien komen.
Mijn ouders wonen er nog steeds dus in bepaalde delen kom ik regelmatig.
Toevallig is er in oktober een reunie van mijn middelbare school.Groetjes, Petri
ik heb het HBO- V gedaan in eindhoven petri
Dan zaten we in hetzelfde gebouw :mrgreen:
Zijn we mekaar wie weet ooit wel eens tegengekomen op de Fliednerstraat.
Ik zat daar van 92 - 96, tenzij je naam je leeftijd aangeeft dan was ik een aantal jaren voor jou daar.
Petri
mijn naam geeft idd mijn leeftijd aan, en in 1992 zat ik nog in groep 5…
dus denk niet dat we elkaar zijn tegengekomen, of jij moet er later nog zijn geweest
Ben nog naar de winkel geweest en zo is het geworden.
Ben echt trots op mezelf… :oops: :oops: :oops:
Gaaf zeg, en natuurlijk mag je trots zijn op het resultaat!
Super resultaat en idd HEEL herkenbaar voor wie vaak in Ehv komt. Enne, nog gezegend door “Jezus”? (hij staat er mooi op, en hoort ook echt in het straatbeeld)
In één woord: KEIGAAF!
@Anne-marie wrote:
http://picasaweb.google.nl/annema1972/Eindhoven?authkey=Gv1sRgCL-Hh-Dyxpq8ag&feat=directlink
Voor degene die alle foto’s eens willen zien, hier staan ze!
Mag ik dit doorgeven aan onze vrienden op Tenerife? Zij kennen Ehv ook en zullen deze pics vast prachtig vinden! (ik heb er iig kippenvel van!)
Tuurlijk, vind ik alleen maar leuk joh!!
Morgen kan ik mijn kadobon ophalen, die ik ermee verdient heb.
Wat zal ik er eens van gaan kopen, wat word de mode komende winter?
@Anne-marie wrote:
Ben nog naar de winkel geweest en zo is het geworden.
Ben echt trots op mezelf… :oops: :oops: :oops:
Is dit bij de Hout Brox in de Heuvel? Kom er misschien dit weeekend, dan ga ik ff kijken!
@Anne-marie wrote:
Tuurlijk, vind ik alleen maar leuk joh!!
Morgen kan ik mijn kadobon ophalen, die ik ermee verdient heb.
Wat zal ik er eens van gaan kopen, wat word de mode komende winter?
Volgens mij veel paars :think: