Twitter

Ja… ik heb gezocht maar niet gevonden…

meiden er is nog geen topic over twitter…



Sinds kort ben ik ECHT #fan van twitteren… vind het zoo ontzettend leuk… je weet #alsjehetgoeddoet echt veel sneller dan het nieuws… nieuwsberichten…



Ik vind het geweldig, ook erg leuk om bekende Nederlanders te volgen

Ben benieuwd eigenlijk wie twittert er hier nog meer?



Of wat vind je van twitter (als je uberhaupt al weet wat het is en inhoud)



:twisted: 8) :lol:

Er is 10000% zeker een topic over twitter, maar ook ik heb altijd ruzie met de zoekfunctie hier!



En idd… verslavend en FUN he? :mrgreen: Ik twitter al een tijdje fanatiek nu, vind het helemaal leuk!

Ik heb wel Twitter, maar ben er niet de hele dagen mee bezig.

Van de week toevallig een account aangemaakt, omdat ik benieuwd was. Maar ik snap er niks van :shifty:.

Ik heb ook vorige week een acount aan gemaakt… ook een facebook maar gelijk :mrgreen:



ik volg jeroen van koningsbrugge niet meer… die twittert veeeeels te veel :mrgreen:

Ik zit ook al een tijdje op twitter, is echt leuk. Volg ook mensen uit de US. Zo blijf ik op de hoogte van wereldgebeurtenissen. Volg de twitter van Deepak Chopra, maar ook van Frits Wester.

Via Twitter ook achter de deelnemers van Wie is de Mol gekomen, zonder dat dit toen al bekend was (de deelnemers hadden een twitterstilte rond een bepaalde periode, en waren allemaal ineens twittervrienden geworden)

Jups ik twitter ook, de ene periode wat fanatieker dan de andere (qua zelf typen), maar ik volg elke dag wel wat er gebeurt :mrgreen:

ik heb een account en al 2 x een poging gedaan om het te snappen, het schijnt helemaal leuk te zijn en makkelijk maar ik snap er werkelijk geen jota van ! :?



het volgen, gevolgd worden , dingen neerzetten ??? Dunno…

Wilde er niet aan, maar voor het nieuws lijkt het me wel handig.

account aangemaakt, maar ook ik snap er niks van…



Wie kan er een korte ben-ik-echt-zo-oud/blond?-leg-mij-eens-uit-hoe-het-werkt-cursus geven :mrgreen:

@Nicje wrote:

Wilde er niet aan, maar voor het nieuws lijkt het me wel handig.

account aangemaakt, maar ook ik snap er niks van…



Wie kan er een korte ben-ik-echt-zo-oud/blond?-leg-mij-eens-uit-hoe-het-werkt-cursus geven :mrgreen:




Nou voor mij ook ajb! Snap er ook nog niet veel van. Ja berichtjes typen en volgers krijgen en mensen volgen maar dan…

ben te veel hyves gewend denk ik…

Tatadadaaaa!!! gevonden :mrgreen:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=83068&highlight=

Goed bezig :mrgreen: