Twitter

Hoi hoi



Krijgt iemand hier verbinding met de site van Twitter.com?

Ik ook niet

hier ook niet

nope, ik ook niet :?

Lees net dat hij plat ligt door een hacker.

'tis weer terug!

Denial Of Service attack. :roll:

Is er al een kok twitter? :angel:

@Sis wrote:

Is er al een kok twitter? :angel:




Yep, ik!

Zijn er ook KoK twitteraars? is zelf lichtelijk verslaafd :mrgreen:

@Emely wrote:

@Sis wrote:
Is er al een kok twitter? :angel:




Yep, ik!


Dat bedoel ik niet, maar leuk! Ik Twitter ook. Maar een soort twittergroep zeg maar…

Ik twitter ook… :angel:

Hij loopt weer vast. :frowning: Maar ik ben hormonster… :mrgreen:

@Cynthia wrote:

Hij loopt weer vast. :frowning: Maar ik ben hormonster… :mrgreen:
Ga lekker aan je sheeppoo sniffen!! :lol:

@Nefarious wrote:

@Cynthia wrote:
Hij loopt weer vast. :frowning: Maar ik ben hormonster… :mrgreen:
Ga lekker aan je sheeppoo sniffen!! :lol:




Die ruik ik vanaf hier! :mrgreen:

Wat is er nou zo leuk aan twitter?



Ik snap het echt niet. Heb al paar keer gekeken maar kon er niet op komen.

ik snap al die hype niet… sorry als ik daarmee iemand onbewust mee kwets. Is niet mijn bedoeling.

Nou, mij kwets je er niet mee hoor. :wink:



Ik had eerst wat medewebloggers in mijn lijstje en dat werd steeds gezelliger. Gaandeweg zie je meer mensen langskomen en die ga je dan volgen, of ze gaan jou volgen en die leer je dan ook een beetje ‘kennen’.

Ik heb intussen wel een vriendin (en misschien wel meerdere) over gehouden aan twitter, plus dat ik een van mijn katten een goed nieuw huis heb kunnen geven met behulp van een andere twitteraar.

Twitter heeft dus wel iets toegevoegd, maar ik ben niet een heel sociaal iemand die veel de deur uit is. Misschien scheelt dat.



Nou ja, al met al vind ik het gewoon erg gezellig op twitter. :wink:

ik zit ook op twitter, en ik vind het gezellig. er zijn ook bekende nederlanders die ik volg, is toch leuk om te lezen wat ze doen elke dag

en ik ben ook niet iemand die zo snel in het openbaar nieuwe mensen aanspreekt, maar op deze manier wel

Twitter uren plat door hacker



Mail naar:



Naam afzender

Email afzender



Opmerkingen

Annuleren Verstuur



(Novum) - Twitter heeft donderdag urenlang plat gelegen door een aanval van een hacker. De populaire internetdienst was onbereikbaar voor de miljoenen mensen die het gebruiken om korte berichtjes met elkaar te delen. Een onbekende legde de site van Twitter plat door de server te overbelasten.



De zogeheten DDoS-aanval (Distributed Denial of Service) legde de site rond 16.00 uur helemaal plat. Ongeveer twee uur later was te site weer toegankelijk. De makers van Twitter laten weten het probleem te onderzoeken en naar een manier te zoeken om de verdediging tegen hackers te verbeteren.



Bij een DDoS-aanval maken meerdere computers in korte tijd zo vaak contact met een website dat de computers die de site beheren het niet meer aankunnen. Als dat gebeurt is een dienst op een site tijdelijk onbereikbaar of gaat de site helemaal plat, zoals nu bij Twitter.




http://binnenland.nieuws.nl/564636/twitter_uren_plat_door_hacker

Dat waren precies de uren dat ik vanmiddag niet thuis was, haha! :smiley:

hoe vind ik kok twitters?

zijn er veel mensen hier die twitteren?