Ik ga ook niet naar de marathon. Dat hou ik niet meer vol :lol: Hopelijk kan ik hem straks gewoon lekker in de bios zien, al weet ik nog niet met wie.
Ik ga niet naar de marathon dat word me echt te lang hoor!
Heb wel de films gekeken met mijn vriendin volgendeweek nog eclipse.
De 13e gaan we 21.30 naar bd1 en om 0.01 komt deel 2 :mrgreen:.
ik wil ook! maar met wie…
@esmie wrote:
Ik ga niet naar de marathon dat word me echt te lang hoor!
Heb wel de films gekeken met mijn vriendin volgendeweek nog eclipse.
De 13e gaan we 21.30 naar bd1 en om 0.01 komt deel 2 :mrgreen:.
Te enthousiast, het is de bd 1 en dan bd 2

:think: dat zei ik toch? De 1e films kijken we op dvd thuis.
En de 13e gaan we naar de bios eerst bd 1 en daarna komt deel 2 mini marathon
Nog een paar uurtjes en dan Breaking dawn deel 2 :mrgreen: heb er zin in hoor! Ben wel een beetje moe haha maar ben straks als ik eenmaal in de bios zit wel over mijn slaap heen.
Ik had nooit geen idee waar iedereen het over had. Van de week toevallig tweede helft van de film - deel 1 gezien - op tv. Ik snapte er toen wel al wat meer van. Heb mijn nieuwe digitale opname ding uitprobeert en kon het rustig de volgende dag af kijken.
Maar het smaakte wel naar meer iig.
Maar ik loop dus zwaar achter en wie weet komen er nog wat delen op tv.
Vanavond ga ik met nog een vriendin naar bd 2 zolang op gewacht maar helaas meteen het laatste van deze mooie film reeks
Hij is echt geweldig!. Gister gezien… de beste van de reeks. Best veel humor eigenlijk, en veel actie!
ik ga vanavond :dance:
ben best benieuwd want ik heb de boeken niet gelezen dus geen idee hoe het verder gaat :lol:
Ik ben maandag naar de bios geweest met een vriendin. Als je de boeken niet gelezen hebt dan staat je nog wat te wachten zeg!
Er zitten prachtige plaatjes in, natuur in slow motion maar ook mooie mensen Ik was voornamelijk blij verrast door het uiterlijk van Benjamin, niet zoals ik me had voorgesteld maar hij past wel heel goed.
Tja, gewoon een superfilm! Kan niet wachten om nog een keer te kijken!
Ik ben ook geweest gister en vond m ook :inlove: .
ik heb het boek niet gelezen, dus…
niet lezen als je nog niet gezien hebt:
maar ik snapte al niet helemaal waarom de gene waar ik mee was zo ontzettend in shock ging toen er een aantal personages dood gingen tijdens het gevecht… zij zat echt zo van neeee neeeee en ik dacht je weet dit toch al??? en toen het dus bleek allemaal een voorspelling te zijn toen hoorde je echt iedereen in de bios praten en lachen en zuchten… was echt prachtig haha bij jullie in de bios ook zulke reacties?
Ja Teun zo was t bij mij ook
ik heb het boek wel gelezen maar was het helemaal vergeten. Zeker toen Carlisle doodging zei ik echt neeeeee haha.
ik heb niemand om mee naar de bios te nemen en om nou alleen te gaan… :roll: misschien doe ik dat maar gewoon als ik geen slachtoffer kan vinden!
Heb m ook gezien…gewoon gedownload :inlove:
Wel jammer dat t nu is afgelopen hè? En we hebben gisteravond ook de laatste aflevering van True Blood gekeken . Gelukkig gaat dat straks weer verder.
Ik vond hem echt super! Heel jammer dat het nu afgelopen is.
Dit is voor mij echt een film die ik in de bios wil zien.
Ik heb ook niemand… waar woon je marite?
In het noorden van Drenthe!