Twijfels over wel of geen derde kindje, wie ook?

Heb dit berichtje door omstandigheden verwijderd

Hallo,

Wij hebben er ook lang over nagedacht maar uiteindelijk bleven we met dat gevoel zitten en kijk nu gaan we er weer voor. Doen zou ik zeggen! :smiley:

Heb dit berichtje verwijderd

Je bent een dag overtijd zie ik nu, spannend hoor!!

Succes!

hoi mijke

hier ook een enorme twijfelaar hoor

grappig ik ben ook moeder van twee meiden een van drie en half (iets meer) en een van bijna twee

ook “zware” zwangerschappen idd ook bekkeninstabiliteit en wat komplicaties aan het einde van de zwschap

en het kriebeld hier ook enorm hoor

maar ook de twijfel heb twee gezonde kinderen is echt enorm gezellig zo dus waarom dan nog een derde :think:

met daarnaast misschien wordt het met een derde nog leuker en weer zo’n heerlijk hummeltje van ons tweeen :inlove:

maar ook hier wachten we dus tot de weegschaal naar een kant doorslaat

Heb dit bericht verwijderd

mijke ik heb nog niet echt een grens maar ik wil er idd niet vijf jaar tussen de jongste en de eventuele volgende laten zitten

zelf heb ik pas wel voor mezelf bedacht dat de jongste ongeveer drie moet zijn geweest wanneer de volgende zou komen dus dat zou betekenen dat we er vanaf dec voor zouden kunnen gaan :mrgreen: :eh:

dit met de bedoeling dat ik nog even de tijd samen met de jongste heb wanneer de oudste naar school is en dat ikzelf de leeftijd vanaf drie een stuk praktischer vind

ik vond het heerlijk hoor zo kort op elkaar en was ook een bewuste keuze maar deze keer zou ik dan voor praktischer kiezen ze zijn vanaf die leeftijd gewoon ook al een stuk “zelfstandiger”

Ik heb dit berichtje verwijderd

Hoi Mijke,

Hier niet echt een twijfelaar, maar kan het bij jou wel voorstellen. Zelf willen we beide nog wel een derde, maar nu nog niet. Eerst willen we wat andere dingen op orde hebben zoals het huis, en dan zullen de andere kinderen op de basisschool zitten. Maar aan de andere kant betekent dat wél dat het leeftijds verschil groter wordt! Maar toch vind ik nu de praktische dingen (financien en huis dus) belangrijker om die op orde te hebben.

Maar ik denk wel dat je vriendin voor een groot deel gelijk heeft.

Heb dit bericht verwijderd

Oh ik zie nu dat je kindjes nog erg klein zijn, dus dat zal nog wel even gaan duren, fijn dat je dat nu al zo precies weet!

Mijn ideaal was dat de eerste twee dus dicht op elkaar zitten, precies zoals nu :dance: , en dat de 3e (mocht die komen natuurlijk, wij zijn niet de enigen die dat beslissen :pray: ) dan komt als de twee jongens op school zitten. Maar misschien blijkt het dan wel een ‘nakomertje’ te zijn, en wil ik ook nog een vierde :mrgreen: (Maar daar hebben we het niet over gehad hoor, loop nu wel erg hard van stapel 8) )