Toen ik vorige week maandag de verloskundige belde om een afspraak voor de eerste echo te plannen stelde de telefoniste zelf voor om dit op 24 maart (dan ben ik 6 weken en 3 dagen) te doen ivm de miskramen vorige keer (2). Ik zei toen zelf heel ruig doe maar een week later, ik had zoiets dan zie je meer, dalijk zie je de 24ste niets en dan ga ik me weer extra zorgen maken. Een dag later had ik daar spijt van en heb 'm toch op de 24ste gezet… Nu vraag ik me weer af of het wel verstandig is…
Wat denken jullie??? Overigens ben ik ook aan het twijfelen of ik mijn eisprong met 14 dagen heb gehad of met de 18de dag… dus technisch gezien zou ik nog vier dagen korter zwanger kunnen zijn…
lastig hoor aan de ene kant zou ik zeggen een week later zodat je idd meer kan zien , maarja heb zelf ook mken gehad en weet dat je het ook wel heel graag bevestigd ziet worden dat er idd wel iets zit , maarja het risico om nog geen hartaktie te zien is wel aanwezig en dan zit je weer in je piepzak …
Tja… das precies mijn gevoel… Ik zie nu pas dat ik mijn vraag op de verkeerde plaats heb gezet :oops: Zet hem ook ff bij zwanger zijn neer…