Hallo allemaal,
Omdat ik zo aan mezelf twijfel dacht ik, laat ik hier eens rondvragen.
Ik gebruik al jaren geen pil meer omdat ik daar niet tegen kan, dus mijn vriend en ik gebruiken al die tijd gewoon condooms.
Nu inmiddels anderhalve week geleden hadden we het weer eens heel “gezellig” samen. Uiteindelijk hebben we gewoon veilig gevreeen maar daarvoor waren er al wel wat “gevaarlijke-net-niet” (als je begrijpt wat ik bedoel) momenten.
Praktisch vanaf de volgende dag had ik ongelofelijke pijnlijke borsten en dat houdt nog steeds aan, tevens veel witte vloed. Na via internet wat nagerekend te hebben ben ik erachter gekomen dat het precies mijn "ovulatie"dag was. En nu over ongeveer een week tot anderhalve week moet ik ongesteld worden.
Nu dat dichterbij komt ga ik aan mezelf twijfelen, ik bedoel die gespannen borsten heb ik ook altijd vlak voor mijn ongesteldheid, maargoed als dit aanhoudt heb ik dat tegen die tijd al drie weken…
Zucht wil mezelf niet gek maken of blij met niks…maar het blijft maar door mijn hoofd spoken, heb zelf geen wijntje meer gedronken sinds deze "lichamelijke toestand"van mij.
Liefs twijfeltje :think:
op de dag, of de dag erna, wanneer je verwacht ongesteld te worden, zwangerschapstest doen. Helaas moet je wachten :S Dat is niet erg leuk, maar dit is de snelste normale manier.
Ja dat is ook zo, alleen tja dat duurt nog zo lang en ondertussen loop je er toch over te piekeren. Zelfs al een test gedaan die uiteraard negatief was, want veel te vroeg getest. Maargoed ik heb zelf echt zo’n gevoel dat het zo is. Terwijl het hoogst onwaarschijnlijk zou moeten zijn. Maarja inderdaad tijd uitzitten en ongesteld worden of testen.