Hallo mede-kokkinners,
Ik zit met een dilemma.
Isabella is bijna 8 maanden en het begint alweer te kriebelen bij mijn man.
Hij wil graag een tweede kindje , maar ik weet niet of ik dat wel wil.
Voordat ik zwanger werd heb ik altijd gezegd dat ik na de eerste zo snel mogelijk voor een tweede wil gaan.
En toen ik Isabella er eenmaal was kriebelde het na 2 maanden , maar die kriebelels zijn weg.
Er is ondertussen veel gebeurd en het had niet veel gescheeld of we waren uit elkaar gegaan. Maar we hebben besloten om er toch voor te gaan en we zijn aan onze problemen aan t werken.
Ik zou graag een tweede willen , maar ook zit ik met de bevalling in mijn maag. De bevalling van Isabella vond ik niet fijn. Ik ben ingeleid en had zeker 5 mensen in witte jassen aan mijn bed staan. Toen ik eenmaal mocht persen bleek Isabel de navelstreng om de nek te hebben en bij elke wee zakte haar hartslag . En toen ze er eenmaal was bleek helemaal te zijn ingescheurd en ik heb toen veel bloed verloren. Dit alles heeft zo`n grote indruk op mij gemaakt en ik ben bang voor een tweede bevalling.
groetjes,
Linda
tja misschien een beetje afgezaagd en heb je het al vaker gehoord, maar iedere zwangerschap en bevalling is anders. Wat bij Isabella gebeurde hoeft nu helemaal niet te gebeuren.
Ik zou wel goed nadenken of je nu voldoende vertrouwen hebt in jullie relatie. Een zwangerschap en het kindje erbij zetten vaak nog wat extra druk op de relatie. En dat moet ie wel kunnen hebben.
Ik kan je dus alleen zeggen dat je bij jezelf goed moet nagaan of je het nu wel echt wil. Jullie moeten er allebei 100% achter staan.
Succes
Dit is een topic die ik van de week heb gemaakt
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=40086
We zitten in hetzelfde schuitje, vrees ik :?
Dat het de eerste twee maanden bij je kriebelde is denk ik de natuur geweest.
Ik zou heel goed bij mezelf blijven voelen wat je wilt en als je het nog niet wilt dan niet. Ik weet niet of de 25 achter linda je leeftijd is - als dat zo is heb je toch nog zeeen van tijd.
Ik denk dat je haarfijn gaat aanvoelen wanneer je er weer klaar voor bent.
Misschien is het slimmer om eerst jullie problemen uit de weg te hebben voor dat jullie voor een 2de kindje gaan.