Twijfel stoppen of niet

MIjn meisje is nu bijna 9 maand. Zoals de meesten wel weten met ups en downs borstvoeding gekregen.



Op dit moment krijgt ze als ik werk 2 voedingen van mij , daarnaast 1 a 2 x flesvoeding. Als ik thuis ben krijgt ze op verzoek bv



Helaas loopt mijn bv gigantisch terug, ik ben zo verschrikkelijk moe , vanwege situatie thuis moet ik alles doen in huis , kinderen plus huishouden mijn man kan helaas niet veel ivm fikse beenwond.

1 probleem is dat mijn meisje zooooo mama gek is als ik na een dag werken samen met mijn man ze ophaal en ze wordt eerst aan mijn gegeven dan is het brullen net zolang ze bij mij is en gedronken heeft bij mij.

(eerlijk gezegd vind ik het ook wel heerlijk) 's avonds en 's ochtends drinkt ze nog heel knus bij mij en daar genieten we allebei van. Maar met name 's aovnds trek ik het gewoon niet meer. Ik ben zoo moe en ze drinkt ook niet meer heel rustig ik heb gevoel dat er niet genoeg meer is.

In de 1e week van de zomervakantie ga ik met de bso op kamp 3 dagen dat zal wel niet ten goede gaan van mijn bv.



Ik zit daarom zo in twijfel wat ik nou moet doen :think:

stoppen of toch het jaar volmaken

9 maanden is toch al super? :thumbup:

Als ik je berichtje lees, voel ik wel dat je wil stoppen? Heb je iemands goedkeuring nodig? :-*

Je moet gewoon doen wat je zelf wil, je voelt het zelf het best :slight_smile:



je hebt het al goed gedaan :smiley:

Is niet dat ik goedkeuring wil hebben maar ik heb het gevoel als ik nu stop dat ik faal.

Misschien dat iemand nog tips kan geven om toch nog door te zetten :oops: :oops: Diep van binnen wil ik nog niet stoppen

karin hoe kun je nou falen na negen maanden trouwe dienst? :-* :hug:

ik zou dan liever zelf weloverwogen die beslissing nemen en het rustig afbouwen nu, dan dat je straks op kamp gaat en het na die tijd voor jullie ineens een echt rotgevoe geeft, heee het wil niet meer



mijn gevoel hoor…

maar echt na negen maanden …dan faal je echt niet

enne ook na een week flink proberen zou ik het geen falen willen noemen…dan heb je ook je best gedaan



misschien moeten we het wat minder al een “prestatie” benaderen, doe ik zelf ook wel hoor door mijlpalen te benoemen in dat topic, van kijk mij nou hoe lang al…terwijl t natuurlijk ook een stukje mazzel is dat t zo goed loopt.

als jij wilt stoppen met je dat gewoon lekker doen…en met opgeheven hoofd…je hebt je er niet van afgemaakt toch :slight_smile:

@Karin1981 wrote:

Is niet dat ik goedkeuring wil hebben maar ik heb het gevoel als ik nu stop dat ik faal.




Falen?

Ach meid, nee hoor, natuurlijk niet!! 9 maanden BV, dat is toch iets om apetrots op te zijn??!? Vooral omdat het, zoals je zelf al zei, met de nodige ups en downs ging.

Ik vind het super van je :clap:



Kan de je de avondvoeding niet lekker samen liggend in bed doen? Dat rust je allebei uit.

Is je man lang uit de roulatie met zijn been? Kan je misschien regelmatig wat hulp inschakelen 's avonds? Moeder of zus of vriendin ofzo?



Als je echt nog niet wilt stoppen, dan moet je vooral lekker door blijven gaan, maar als het ten koste gaat van je zelf (en dus het huishouden en de zorg voor de kids), dan zou ik toch eens even alles goed op een rijtje zetten en mezelf afvragen of het niet goed geweest is zo.

Want het is namelijk goed, 9 maanden BV! Petje af!



Succes ermee!!

Bij mij werkte het zo; hoe meer mensen zeiden van ‘stoppen!’ hoe harder ik weer begon te twijfelen en toch doorging, vaak had ik dat net even nodig. :wink:



Ik vind het super dat je het al 9 maanden volhoudt, maar je mag ook aan je zelf denken.



Uit je berichtje lees ik dat je eigenlijk nog niet wilt stoppen. Misschien kun je het per dag bekijken, stoppen gaat altijd nog. Misschien zijn er andere reden waarom je zo moe bent en kun je dit op andere manieren compenseren?

Stoppen met 10 of 11 of 13 maanden gaat ook het hoeft niet persé 9 maanden of een jaar te zijn :slight_smile:



Succes met je keuze. Het is in elk geval echt geen falen!

Ik vind het knap dat je al 9 maanden bv hebt gegeven! Doe waar je je zelf het prettigst bij voelt. Als je wil stoppen is dat prima, doorgaan is ook goed. Wellicht kan je proberen om alleen de ochtendvoeding te blijven geven en de andere voedingen af te bouwen. Dan hebben jullie toch samen een knus momentje.



Met 9 maanden is je productie trouwens wel aardig stabiel (misschien heb je nu net een menstruatiedip?). Die 3 dagen kamp lukt vast wel als je door wil blijven gaan.



Succes!

en hoe voel je het nu? :-*

ik twijfel nog steeds haahhaaahha

maar ik geef de avond voeding niet meer en dan zie ik wel hoe lang het nog gaat.

Ze pakt de fles van mij gelukkig ook erg goed alleen wil ze als ik thuiskom het liefst gelijk bij mij drinken, maam proeven :inlove:

Falen als je 9 maanden hebt bv hebt gegeven? Ben je mal :wink: Dat je het 9 maanden hebt volgehouden ondanks up’s en down’s… Respect daarvoor… :clap: