Twijfel & Angst ....

Pfff, op kraamvisite geweest en ja het kriebelt nog steeds…

Als weer een poos bezig voor een 2e, maar helaas is het elke maand dat we groen licht hebben raak maar gaat het mis. Voor zoonlief ook 3x en nu voor een broertje of zusje ook al 2x, pff je druft bijna niet meer blij te zijn… want elke keer loopt het op niets uit…



Dan al die kleintjes om je heen en een huisarts die voordurend vraagt wanneer we de medische molen in willen! NEE!! Ik geloof niet dat ik dat wil, ik heb een mooie kleine man en het kan dus zeker wel en ook al is een klein percentage… Gewoon maar hopen alleen zo vervelend al die ellende na een mk :frowning:



En dan maakt 1 ding het nog het meest frustrerendst, dan heb je van die mensen die vragen hoe oud je ben en dan zeg je nou 22 en zoonlief is 16 maanden bla bla bla en dan durven ze te vragen of het een ongelukje was :S GRRRR :evil: is verdomme 3x ervoor mis gegaan en dat weten ze en dan nog zeggen ze zulke dingen zelfs nu na 16 maanden en leuke grapje sover dat het te zielig is voor je kindje als we nu voor een 2e zullen gaan! Brrr heb hier zo een hekel aan! Maarja ik ben me ei ff kwijt…



THNX



X veertje!

jeetje veertje wat naar allemaal dat je steeds een miskraam krijgt vreselijk lijkt me dat en wat kunnen mensen soms lullige dingen zeggen he een ongelukje hoe durven ze bedenk goed jullie weten zelf het beste maar makkelijk is het zeker niet succes met alles :hug:

@roosje83 wrote:

jeetje veertje wat naar allemaal dat je steeds een miskraam krijgt vreselijk lijkt me dat en wat kunnen mensen soms lullige dingen zeggen he een ongelukje hoe durven ze bedenk goed jullie weten zelf het beste maar makkelijk is het zeker niet succes met alles :hug:






Thnx, :slight_smile: nee is idd niet niks en ik wordt zo snel dik en eigenlijk wil ik het dan nog niet vertellen, maarja iedereen ziet het elke keer al :S maarja nu eerst maar even kijken wanneer raak is en nu weer de 3e keer misschieni s het scheepsrecht :smiley: Maar bedankt voor je lieve reactie ,moest t ff kwijt me story… :oops: