tweelingbanner

hoihoi, ik wil graag een tweelingbanner! hoe doe ik dat? het liefst een kangoeroe met twee babies in de buidel, maar ik denk dat dat te moeilijk wordt he…hoe krijg ik dan twee pictos op mijn banner? bedankt alvast!

Tweelingbanners kun je niet zelf maken. Ik ga wel even knutselen voor je. :wink:

Nope sorry dat wordt te moeilijk! :angel:

@ruud wrote:

Nope sorry dat wordt te moeilijk! :angel:

hij is leuk!!!

nu wil ik ook een tweeling!

Even door oefenen dan? :mrgreen:

Fiep,

Heb ik nu mijn foutje weer goedgemaakt?

@ruud wrote:

met wie ook alweer? :mrgreen:

Tja errmmm hmmpffff daar zeg je zo wat… :mrgreen: :think:

ohhhh wauw Ruud, hij is geweldig! ohhhh leukleukleukleuk!!! had ik echt niet gedacht dat dat kon…wat een gezellige boel in die buidel! :inlove: :inlove: :inlove: . Super bedankt! :thumbup:

@fiep klophout wrote:

@ruud wrote:

met wie ook alweer? :mrgreen:

ik zal eens denken of ik nog iemand in de aanbieding heb in mijn vriendenkring…moet iemand zijn met tweelingen in de familie he…hmpf, dat wordt te moeilijk. oproepje plaatsen? :angel: :mrgreen: :lol:

Oh ik ben helemaal jaloers op die banner… of eigenlijk nog meer op een tweelingbanner die ik ergens zag, met twee eendjes erop… :inlove:

Ik durf het bijna niet te vragen… :angel:

Volgens mij is die met twee eendjes al standaard in de rij waar je uit kan kiezen :smiley:

@Drella wrote:

Oh ik ben helemaal jaloers op die banner… of eigenlijk nog meer op een tweelingbanner die ik ergens zag, met twee eendjes erop… :inlove:

Ik durf het bijna niet te vragen… :angel:

Zoiets? :-*

Super leuk zeg :inlove:

oh Ruud, wat ben je toch weer goed bezig! enne…als je toch bezig bent, wil je engel1 verrassen? zij krijgt ook een tweeling, ze heeft als banner zo’n ei met een beeb erin, kunnen daar ook twee beebs in? zou een leuke verrassing voor haar zijn denk ik! :mrgreen: :dance:

Niet verklappen! :silenced:

Ruud, dank je wel!! :inlove: Ik ben er helemaal blij mee! :-*

hee super Ruud, ik zie dat het bij engel1 ook gelukt is, bedankt, het staat echt super schattig die twee babies in het ei! (ze is er zelf ook erg blij me, heeft je bedankt in het oktobermama-topic :wink: )

Kunnen er ook tweeling leeftijdindicators komen???

Dan kan ik naast mn tweeling banner ook een eventuele zwangerschapsbanner maken… :mrgreen:

Voorlopig alleen op verzoek :wink:

Dan bij deze mijn verzoek :mrgreen: