Tweeling met eigen taaltje, geweldig om te zien!

Ik weet niet of deze al eens hier geplaatst is, maar ik zag hem net bij hub op zijn pc en wilde hem even delen met jullie :lol: Ik vind hem echt geweldig :inlove: :inlove: :inlove:



Dat doen onze jongens ook :inlove: Zo grappig :smiley:

:inlove: geweldig!

En die verschillende sokjes :lol:

oohh heerlijk!! geweldig!!

Geweldig… :wink:

Geweldig om te zien

ah wat lief :inlove:



maar zoals nikki nu is wil ik er geen 2 van :oops:

Bianca: nikki zal vast in de peuterpubertijd zitten :inlove: Over 10 jaar denk je hier met weemoed aan terug als ze in de echte puberteit zitten :wink:





Wat een leuk filmpje :inlove: Wat onwijs leuk om te zien wat voor band een tweeling samen hebben, heerlijk!

hahaha wat lief! De comments zijn ook wel grappig ‘I agree with the left baby, his opinion is more valid blabla’ :mrgreen:

Hahah wat schattig!

Zo communiceer ik ook met Katie :mrgreen:

wat geweldig.



en bianca geloof me het komt ooit goed ik snap wat je voelt kai was ook om eerlijk te zijn strondvervelend af en toe. maar langzaam komt er een heel lief mannetje te voorschijn.

en nu begint elin joeppie :mrgreen:

Maar wat een bende in dat huis zeg :shock: 8) Dat was dan weer het eerste wat mij opviel :shifty:

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/31/opmerkelijk/pratende_babys_hit_op_youtube.xml

Super vind ik dit.



Op dumpert punt nl staat er ondertitels bij echt lachen.



Kan ik hier wel gebruiken op het werk :silenced:



Groeten

Isle

Wel schattig, maar ik werd er na een minuut al een beetje gek van. Moet er niet aan denken dat je dit de hele dag moet aanhoren :oops:

Mijn man en ik worden echt gek van alle mails die wij krijgen over dit filmpje, iedereen schijnt te denken dat juist wij dit helemaal bijzonder vinden maar ik begrijp echt werkelijk niet waarom dit zo’n hit is, waarschijnlijk omdat de interactie tussen 2 kindjes van dezelfde leeftijd bij ons dagelijkse kost is :wink:

Ik zit ook even die andere filmpjes te kijken, van vechtende tweelingen. Je komt echt niet meer bij af en toe. Ach… :inlove: