Tweeling heeft verschillende vaders !

Tweeling heeft verschillende vaders



AMSTERDAM - Het is werkelijk mogelijk: Een tweeling verwekt door niet één maar twee verschillende vaders. Een Chinees ontdekte dat hij de vader is van slechts één helft van een tweeling.



De man kreeg zijn twijfels toen de baby’s, waarvan hij dacht dat ze beide van hem afkomstig waren, niet veel gelijkenissen vertoonden. Het ene kind was veel groter dan het andere, en bovendien veel zwakker, aldus de vader Lui Yuan tegenover Chinese media.



DNA-test



Vervolgens ontdekte de man dat ook de bloedgroepen van de twee pasgeboren kinderen van elkaar verschilden. Lui nam het zekere voor het onzekere en besloot een DNA-test te laten doen. De uitslag was schokkend: Hij was de vader van één van de baby’s, de andere bleek verwekt door iemand anders.



De enige persoon die kon verklaren hoe de vork nou eigenlijk in de steek zit, was natuurlijk moeder Yuan. “Ze heeft toegegeven dat ze seks heeft gehad met haar ex-vriend”.



Zeldzaam



Volgens artsen is dit een zeer zeldzaam verschijnsel, maar zeker niet onmogelijk. Het sperma van een man heeft namelijk de capaciteit om zeker 72 uur lang in het lichaam van een vrouw te blijven zitten. Vermenging kan daar zodoende een gevolg van zijn.



bron nu.nl

oeps… :mrgreen:

t schijnt heel vaak voor te komen bij 2 eiige tweelingen…

heeb een keer ergens gelzen hoe vaak maar weet het niet meer, het was in ieder geval schrikbarend vaak,

Interesting… ik wist wel dat het vaak voorkomt bij katten, maar bij mensen :eh:

:shock:

Is er ook niet eens ooit een zwart/wit tweeling geboren om het maar grof te zeggen? De ene helft was van een blanke vader en de andere helft van een donkere vader. Dan sta je volgens mij ook wel heel raar te kijken als vader :lol:

bizar :shock:

:think: :shock:

dan moeten ze toch gelijk verwekt zijn ofzow

het lijkt me raar als de vrouw eerst met de ene man en 2 uur later bv met een andere man :eh:

Geef ze niet de kost die dat doen :silenced:



Mijn eerste reactie was : Cool :lol:



Maar het is natuurlijk weer echt zo’n soapverhaal. Ontzettend verwarrend lijkt me. Voor de vader en voor de kinderen. Moeder? Tja, die is waarschijnlijk toch echt zelf schuldige :shifty: