tweede test negatief

Hallo,

Ik had een vraag mischien dat iemand anders het ook kent.

Gister heb ik een zwangerschaps test gedaan van matcare.

Ik kreeg toen een heel licht tweede streepje te zien.

Alleen nu teste ik vanmiddag weer en het lijkt er nu op dat hij negatief is.

Zou ik nu wel of niet zwanger zijn?

liefs,priscella

Hoi,

Spannend zeg.

Is je NOD al geweest? Matcare kan soms twijfelachtig zijn. een 2e lichte streepje zou zwanger betekenen, maar met matcare wist ik het pas zeker als ie elke dag beetje donkerder werd. als je het direct zeker wilt weten, zou ik een andere test bij de drogist halen.

Succes :thumbup:

Nienke

nee mijn nod is nog niet geweest,

maar de test kan 4 dagen voordat je nod is.

Ik heb dit tot 3 x toe gehad en bleek toch niet zwanger (meer).

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet zwanger bent, maar ik zou over 2-3 dagen nog eens testen en dan zou de test duidelijk moeten zijn.

Of inderdaad met een ander merk testen. Ik vind Clearblue en Kruidvat testen erg duidelijk.

@priscella wrote:

nee mijn nod is nog niet geweest,

maar de test kan 4 dagen voordat je nod is.

Dat kan een test wel zeggen, maar het ligt toch echt aan de hoeveelheid HCG dat jouw lichaam aanmaakt…sommige vrouwen testen pas 4 weken na hun NOD positief. Dat is weer een ander uiterste, maar het kan dus wel…Desondanks: succes!

Dat heb ik ook gehad. De dag erna was het ook negatief. Andere testen waren later wel positief. Ik ben niet zo kapot van die Matcare-testen, eerlijk gezegd. Overigens is die zwangerschap van mij in een mk geëindigd, maar dat wil niets zeggen natuurlijk.

Maarre… het is inmiddels een paar weken later. Ben je zwanger? :mrgreen:

Normale testen zijn smiddags wat moeilijker, omdat je dan geen ochtend urine hebt en dus je hgg hormoon haast niet aanwezich is, wil je erg graaag testen smiddags, dan raad ik je een Clearbleu digitale test aan want die kan je elki moment van de dag doen (niet heel veel gaan drinken om te kunnen plassen, ff gedult p0lassen en testen) de deze test reageerd namelijk erg snel, normale testen van b.v DA worden aangerade smorgen tee doen bij de eerste uriene

@FluffyMaartje wrote:

Normale testen zijn smiddags wat moeilijker, omdat je dan geen ochtend urine hebt en dus je hgg hormoon haast niet aanwezich is, wil je erg graaag testen smiddags, dan raad ik je een Clearbleu digitale test aan want die kan je elki moment van de dag doen (niet heel veel gaan drinken om te kunnen plassen, ff gedult p0lassen en testen) de deze test reageerd namelijk erg snel, normale testen van b.v DA worden aangerade smorgen tee doen bij de eerste uriene

in principe kun je alle gangbare testen op elk moment van de dag doen hoor.

Dagen vóór je NOD testen is overigens niet aan te raden.

Heel veel vrouwen zijn eventjes zwanger zonder dat ze het weten. Dan stoot hun lichaam de bevruchting direct alweer af en wordt men "ongesteld’. Dat ze zwanger zijn geweest weten de meesten dan niet.

Behalve als ze zo vroeg testen…

Mijn gyn vertelde dit verhaal omdat hij daar tegenaan liep; het aantal miskramen lijkt de laatste jaren te stijgen en dat heeft enkel te maken met de gevoeligheid van testen.

Hier twee kruidvat testen positief… woensdagmiddag en avond.

Vanochtend Matcare negatief.

Wat nu??

Nog een test halen van CB ofzo?

Wat Tedda ook zegt, nog een keertje testen met Kruidvat of CB. Die testen zijn duidelijk, over Matcare zijn de meningen wisselend.

Dan bestaat er verder nog de mogelijkheid dat er een begin van een zwangerschap is geweest, maar dat het niet goed is ingenesteld en dat de zwangerschap niet doorzet… Dat schijnt vaak te gebeuren, ik spreek helaas uit ervaring, ik heb het zelf 4 x meegemaakt. Ik hoop natuurlijk dat de Matcare test onterecht een negatief resultaat liet zien en dat je morgen of overmorgen een duidelijk positieve test hebt…

Succes!

@Sproetje wrote:

Hier twee kruidvat testen positief… woensdagmiddag en avond.

Vanochtend Matcare negatief.

Wat nu??

Paar dagen wachten en een ander merk test halen…succes :thumbup:

Het is hier zaterdag helaas mis gegaan :cry:

Verklaart ook meteen de negatieve test.

Heb er dus maar kort van mogen genieten.

Vervelend Sproetje :hug:

@Sproetje wrote:

Het is hier zaterdag helaas mis gegaan :cry:

Verklaart ook meteen de negatieve test.

Heb er dus maar kort van mogen genieten.

:hug: :hug: :hug: :hug:

Lieke, ik las ergens dat je opnieuw zwanger bent :dance:

Gefeliciteerd!!

Ik hoop voor je dat alles nu goed blijft gaan.

Was jouw cyclus gelijk weer op orde of was je gelijk weer zwanger (niet ongesteld geweest)??