tweede auto

Ik zou voor een Fiesta of een Polo gaan.

Ik rijd nu een Golf V, maar dat is omdat mijn papa mij dat gunde. Anders had ik nu nog keurig in mijn VW Polor rondgereden :wink:

@Karin2 wrote:

@Mex wrote:
@Marlous79 wrote:
Skoda Fabia? Niet duur, wel veel waarde voor je geld enne…het is een volkswagen onder de motorkap :wink:




Mag ik me hier bij aansluiten? Heb er hele goede ervaring mee. Echt een heleboel auto voor je geld; ontzettend compleet, degelijk en niet te duur in onderhoud en wegenbelasting. Het is dat manlief 'm total loss heeft gereden :doh:, anders had ik er vast nog steeds heel blij mee geweest!




Klopt, alleen vind ik dat de Fabia een suf imago/uiterlijk heeft.

De Ibiza vind ik sportiever en heeft hetzelfde onder de kap :wink: (wel minimaal 1.6 voor een sportiever berijder)




Zo stond ik er eerst ook tegenover, maar ben in de praktijk zo prettig verrast! De Fabia is inmiddels overigens vervangen door een Seat :wink:. Imagetechnisch heel oke, maar de kosten zijn wel flink omhoog geschoten…

Hier een jap fan.



Ik had altijd een toyota starlet, maar rijd inmiddels een toyota corolla als 2e auto.



Altijd starten lopen, nooit problemen en niet duur.

Ik zou geen alfa doen, die kosten altijd heel veel in onderhoud (omdat er al-tijd wel iets mis mee is).



Wij zijn ook aan het kijken voor een nieuwe auto voor mn man (de 2e auto dus) maar zitten zelf aan een twingo (die heeft hij jaren gehad totdat iemand er in reed waardoor hij total los was) of een corsa of fiesta 5 deurs te denken. 5 deurs is toch wel een stukkie makkelijker met de kids, maar de verschuifbare bank van de twingo was toch ook wel heel makkelijk.



O en seat rijdt idd ook heel erg lekker, maar ik heb een keer een 2 jaar oude seat tijdelijk gehad toen mijn nieuwe leaseauto besteld werd, maar daar zaten al verschillende roestplekken op. Mn vader zei toen, ja seat roest al in de folder :lol: maar hij reed wel als een trein.



Citroen vond ik zelf een minder prettige auto, had daar al snel kraakjes/tikjes/piepjes etc aan.