Ik weet wel als je via achmea verzekerd bent je 75% vergoeding krijgt, tot een max van 115 euro p/j.
En die pas heb m toen een jaar gratis gehad en nooit wat mee gedaan
we zitten bij menzis helaas :?
ik heb net even gekeken wat een curses ehbo hier kost en ik moet zeggen dat ik de prijs wel ontzettend hoog vind…180 euro :shock:
ik wacht er maar even mee…
je hebt pb :-*
pb gelezen als ik het goed lees dan kan ik 50 euro korting krijgen op het volgen van ehbo.
:think: ik ga er nog even over nadenken.
waar het mij met name om gaat is dat ik weet wat te doen bij bv :
snijwonden
brandwonden
gif drinken
breuken
de normale dingen die je kunnen gebeuren weet je wel?
met name voor kinderen
Heeft jullie gezondheidscentrum geen aanbod in cursussen?
Hier kan je via het gezondheidscentrum, voor niet al te veel geld, een cursus EHBO voor kinderen volgen…
Hier trouwens ook het pasje maar ook nog nooit wat meegedaan
EHBO: gewoon doen!
2e vraag: bedoel je die groene pas (jongegezinnen)?
Die pas heeft hier wel wat opgebracht, dus dan zou ik zeggen: JA. Je moet wel bewuster shoppen, omdat je -om korting te krijgen- van tevoren bonnen moet printen van internet. Maar voor ons waren er zeker kortingen (bijvoorbeeld bij Dlcis) waardoor je direct je pas eruit hebt.
Enne…Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! :-
@merel33 wrote:
pb gelezen als ik het goed lees dan kan ik 50 euro korting krijgen op het volgen van ehbo.
:think: ik ga er nog even over nadenken.
waar het mij met name om gaat is dat ik weet wat te doen bij bv :
snijwonden
brandwonden
gif drinken
breuken
de normale dingen die je kunnen gebeuren weet je wel?
met name voor kinderen
Heb je geen gifwijzer?
deze heb ik volgens mij nog wel voor je dan
![:angel: :angel:](https://forum.ikenmama.nl/images/emoji/apple/angel.png?v=9)
kan je niet via een gezondheidscentrum een kinderEHBOcurcus volgen… die zijn meestal goedkoper…
ik moet sowieso EHBO hebben op mijn werk… en ze streven erna om iedereen zelfd BHV te laten halen…
(= bedrijfshulpverlening)
dat pasje heb ik niet… ik zou er toch neits mee doen
EHBO in het echie!
Leerzaam, beregezellig, houdt er heel leuke contacten aan over. EN je kunt actie ondernemen op een moment dat dat nodig is en niet verlamd staan kijken zoals mensen zonder die cursus-ervaring .
@Marcella1975 wrote:
EHBO in het echie!
Leerzaam, beregezellig, houdt er heel leuke contacten aan over. EN je kunt actie ondernemen op een moment dat dat nodig is en niet verlamd staan kijken zoals mensen zonder die cursus-ervaring.
dat zou ik niet hardop durven zeggen…
wel dat je weet wat te doen… maar als het je eigen bloed is, dan moet je toch goed kunnen slikken hoor…
I KNOW…