twee op de fiets

Heb nu een voor- en achterstoeltje op de fiets en tot nu toe één keer met beide gefietst. Maar vind het best eng om ze erop te zetten. Wie zetten jullie er eerst in, voor of achter? En staat ie dan op standaard (dubbele in mijn geval) of tegen muur?

ik zet hem op de standaart en zet eerst de oudste erin omdat die snel weg loopt en daarna de jongste.

dus ik zou kiezen voor wie je het meeste gevaar ziet die er eerst in zetten.

zijn ze allebij makkelijk maakt het eigenlijk niet zo veel uit wat je zelf prettig vind…

het is altijd ff wennen om te fietsen met 2 kinderen.

de gene die achter op zat zat zo laag dat voelde heel vreemd.

maar nu ben ik het gewend.

veel fiets plezier!

Ik heb een mama-fiets, en die staat heel stevig gelukkig. Ik zet eerst Justin voorin, en dan heb ik m’n handen lekker vrij om Mischa achterop te zetten.

Ik zet eerst Mayra achterin en dan Ian voorop. De mama-fiets staat dan op de standaard.

Ik heb een gewone fiets met een enge standaard. Ik zet eerst Kes voorop en houdt de fiets met mijn heup tegen het zadel tegen. Daarna klimt Indy er zelf op. Met afstappen eerst Indy en dan Kes. Doe ik het andersom, dan gaat hij kiepen bij Indy. Maargoed, het “kind voor en achterop tijdperk” is hier bijna voorbij. Indy fietst eigenlijk zo goed als altijd zelf en dan zit Kes al achterop.

goede tip anouk!



ik heb een omafiets en zet altijd eerst Julia in het voorstoeltje.

Ik heb een oma fiets, bij Hallforts heb ik een standart gekocht die mama fietsen ook hebben …

Tevens heeft mijn man er een stabilisator voor de voorwiel gekocht dat die niet kan kantelen.



Ik zet m op standart dan eerst Ryan er op de jongste en dan Jill de oudste



en ondertussen houd ik wel de fiets vast … voor geval dat…

Eerst Lynn voorop omdat ze anders snel wegrent.

Dan Quinten in de baby-mee.

De mamafiets staat dan op de standaard.

eerst matteo voorop, dan Milan achterop…



toen met de baby-mee zette ik eerst Matteo erop in de babymee en dan Milan voorop