Twee kids op een slaapkamer

Heb maar een kleine huurwoning voor mij en mijn kids. Een slaapkamer, die is dus voor de kids. Twee jarig dochtertje R en pas geboren zoontje E van nu al vijf weken. Nu slaapt E nog bij mij in de huis / eetkamer. Maar straks, hij wat ouder is en als we geen groter huis vinden bij grote zus op de slaapkamer.

Wat kan ik verwachten, gaat het goed en hoe kan ik het beste aanpakken.

Mijn zoontje is bijna twee en ik ben 4 maanden zwanger van mijn tweede kindje. Voor het ogenblik wonen wij op een huurappartementje met twee slaapkamers. De eerste maanden ben ik vast van plan om onze nieuwe baby bij ons op de kamer te laten slapen, maar vanaf een maand of zes zijn we van plan om de kindjes samen te laten slapen. Als kind heb ik zelf een kamer gedeeld met mijn jongere zusje. Heb daar nooit problemen mee gehad, integendeel, toen we groter werden hebben we heel wat pret beleefd. Ik zou er mij alvast geen te grote zorgen in maken.

Wij hebben genoeg slaapkamers, maar mijn jongens blijven ook steeds bij elkaar op de kamer kruipen. Ze vinden dit veel gezelliger en voelen zich veiliger.
Nog nooit problemen gehad dat ze blijven kuiten of kletsen met naar bed gaan.
Ik zou je het samen slapen dan ook zeker aanraden.