Volgens mij ook ja! tja, had ie moeten drukken.
Vind 't trouwens wel vervelend worden dat het kiezen zo’n spel wordt nu.
Expres aan het eind nog even drukken om dwars te zitten…
Vond Melissa (geloof ik?) erg goed.
ik vind dat ook vervelend worden…
net zoals bij dit jongetje. zeggen ze ook nog even dat het drukken een spel was tussen n&s en angela om marco te pesten…
nou leuk om te horen… :think:
Nou idd :?
Steeds is Marco ‘zijn’ kandidaten kwijt…
ow dit meisje was goed!!
Ik vond de eerste (Channa) echt steengoed!
Wat heerlijk om een best al grote dochter te hebben. We hebben heerlijk saampjes zitten kijken :mrgreen:
Ik heb gister niet gekeken, vorige week wel. Ik vind sommige kinderen toch wel erg arrogant hoor! Bij zulke kinderen heb ik het idee dat die ouders het kind helemaal ophemelen bij elke scheet, waardoor dat kind nu denkt dat ie de beste is en geweldig enzo. Ik hou daar dus echt helemaal niet van.
Dat ene goede meisje vorige week was tenminste een gewoon meisje, niet zo arrogant enzo.
Ik vind het idee van een ‘kok fanclub’ wel leuk hoor :mrgreen:
Het had Y.oni verbaasd dat er zoveel arrogante kinderen rondliepen. Met zo’n air. ‘Ik heb dit gedaan en dat gedaan’. En ook veel van die vervelende moeders. Daar hoorde ik mijn vriend vooral over (die was mee). Van die opmerkingen tegen hun kinderen, brrr. Zegt een moeder tegen een 7-jarig meisje: ‘als je beroemd wil worden moet je maar leren stilzitten.’ Zo’n kind dat nog even wil rondlopen, maar nee het haar moet wel goed :sick:
Ik heb alleen de laatste keer gezien. Zitten echt wel mooie stemmen bij zeg. 't Is wel leuk dat Y.oni kinderen herkent die ze die dag gezien heeft of bij wie ze in de groep heeft gezeten. Dan kijk je er toch met andere ogen naar.
Dat ophemelen vind ik ook zo wat hoor. Ik vind het leuk dat mijn kinderen ergens goed in zijn. Maar dat is een gave die ze gekregen hebben en waar ze wel voor moeten werken. Ze mogen er best trots op zijn, maar het maakt ze niks beter dan wie dan ook. Daar ben ik een beetje allergisch voor. Dan hoop ik al bijna dat ze niet door zijn :oops:
Mag toch hopen dat mijn zoon nooit zo’n sebastiaan wordt :shifty:
Hoezo niet?
Zo, dat meisje kan toch echt wel heel erg goed zingen!!
Weet niet hoe ze heet, dat meisje die in meerdere musicals al gespeeld heeft…
@Nijmanb wrote:
Hoezo niet?
Zo hoog van de toren blazend op een of andere manier en voor mijn gevoel vervolgens niet echt heel goed kunnen zingen.
Zowel bij volwassen en kids Voice komt toch wel regelmatig de hoogmoed voor de bekende val.
@EstHe wrote:
Fayenne (weet niet of ik het goed schrijf zo). Ik was ook enorm onder de indruk. Prachtige stem en een mooie uitstraling heeft dat grietje.
@Bella wrote:
@Nijmanb wrote:Hoezo niet?
Zo hoog van de toren blazend op een of andere manier en voor mijn gevoel vervolgens niet echt heel goed kunnen zingen.
Zowel bij volwassen en kids Voice komt toch wel regelmatig de hoogmoed voor de bekende val.
O dat heb ik gemist, ik kijk maar half :mrgreen: , daar hou ik idd ook niet van :roll: .
@purpled82 wrote:
@EstHe wrote:Zo, dat meisje kan toch echt wel heel erg goed zingen!!
Fayenne (weet niet of ik het goed schrijf zo). Ik was ook enorm onder de indruk. Prachtige stem en een mooie uitstraling heeft dat grietje.
Helemaal mee eens. Mooie stem…
@Bella wrote:
Mag toch hopen dat mijn zoon nooit zo’n sebastiaan wordt :shifty:
Mijn gedachte. Ik erger me niet snel aan kinderen maar van hem kreeg ik toch wel echt kromme tenen :shock:
Ik heb het nog niet eerder gehad maar ik kreeg echt kippenvel van de zang van Vajen! Wauw!
En dan ook weer zo’n over de top - ik ben de kleindochter van Tineke - :shifty:
Die Vajen was zeker goed en leuk en ik vond die Suze ook echt een schatje met volgens mij best een dijk van een stem.
Ik vond die Pim ook wel goed zingen
Pim was erg goed inderdaad, wat een stem voor een 14-jarige joh. En Vayen /Vajen was ook erg goed, leuk meisje ook. Suze vond ik ook een leuk meisje, gewoon normaal down to earth.
@EstHe wrote:
:thumbup: Absoluut.
k Zit hem nu even te kijken. Ik wil meer horen van dat meisje.
@Kwakje wrote:
@EstHe wrote:Zo, dat meisje kan toch echt wel heel erg goed zingen!!
:thumbup: Absoluut.
k Zit hem nu even te kijken. Ik wil meer horen van dat meisje.
Vajen is nog tot 1 april te zien in musical Droomvlucht in De Efteling. Er is ook een castalbum van, ook door Vajen gezongen. Er zijn in totaal 4 Lila’s (zo heet het personage) maar Vajen is de 1e keuze, mocht de premiere doen en staat op het album. Op Youtube staan er heel veel filmpjes van haar (of op haar site) mijn dochter is met mij naar Droomvlucht geweest, en die is ook fan van Vajen