Krijg het idee dat de kleintjes het niet redden.
kan er niets aan doen, maar vind dit zo’n mooi nummer en ze zingt het geweldig! kippenvel en tranen rollen over mijn wangen…
En wat een mooi meisje zeg!
Ja zij was geweldig. Ik had haar auditie al gezien en gelezen dat zij nu al als de winnaar wordt gezien.
Fabienne is erg goed!
Lekker snotmenneke! :inlove:
Hahahaha! Hij is al handtekeningen aan het oefenen, hahaha!
Hij is wel goed, maar echt met een snotmennekes stemmetje hihihi!
(ligt het aan mij of draait Marco alleen als een ander ook draait, op die ene na??? :think: )
Och :inlove:
@Danja wrote:
Hij is wel goed, maar echt met een snotmennekes stemmetje hihihi!
(ligt het aan mij of draait Marco alleen als een ander ook draait, op die ene na??? :think: )
ik denk dat ie heel erg zijn best doet om niet te vroeg te drukken…dat deed hij bij TVOH namelijk wel vaak

Ja Fabienne, wauw mooi hoor. Waren meer leuke en goede kandidaten! Leuk! :thumbup:
Ik vond er vrij veel best goed
Vind het amsterdams accent vreselijk :sick: maar die knul zong het leuk!
En dat jongste mannetje Zente ofzo, leeeuk!
vond ze eigenlijk bijna allemaal wel goed… vond dit iig beter als tvoh, daar zaten bij de audities soms gewoon slechte bij, dat je dacht hoe kom je erbij.
of zou het zijn dat ze het niet uitzenden als een kind slecht is, meer om het kind te beschermen, dat zou natuurlijk ook kunnen.
wat ik gauw op afknap als kinderen een eigendunk hebben… van dit ga ik winnen en ik ben heel erg goed enzo… (maar vind volwassene erger hoor, het zijn en blijven kinderen…)
(zoiets als the winner… ik ga de miljoen winnen en zingen ze dan is het zwaar beroerd…)
oja amsterdams accent vond ik ook minder, maar hij zong wel goed… :mrgreen:
Ik heb het vanmiddag even zitten kijken…
Echt geweldig.
Och en die Rosemarijn zo schattig… :inlove:
En wowh wat zitten er mooie stemmen tussen. :dance: :thumbup:
Hier fan van Annelotte en Fabienne! :thumbup:
@Ikke31 wrote:
Halo? Is dat niet van beyonce?? Of heeft die het ook gecoverd?
Ja heb het even opgezocht op youtube, inderdaad Beyonce. Dank je wel!
Wordt het van de week nog een keer herhaald? Ik heb het helaas gemist.
@Dorus wrote:
Wordt het van de week nog een keer herhaald? Ik heb het helaas gemist.
Rtl gemist…
Wij hadden het opgenomen en aangezien mijn kinderen en ik in de ziekenboeg zitten, hebben we het vanochtend gekeken. Moet zeggen dat ik het niveau best hoog vind; die kinderen deden echt niet onder voor de volwassenen :thumbup:
kijkt er vandaag nog iemand?
volgens mij baalt marco best dat hij het italiaanse meisje niet gekozen heeft…