TVOH 2013

Nog geen topic over TVOH?





Hoe vonden jullie de eerste aflevering?



Mitchel is tot nu toe mijn favoriet. Maar ook van Wudstik (Jermain) stond ik te kijken.

Wat ik ook verrassend vond was Maghen. Ik dacht eerst opera, dat is nog nooit gedaan. Moet dat? Maar er werd een leuke twist aangegeven

Al vond ik het opera gedeelte beter klinken dan het Nederlandse :silenced:



Ik moet ook wel wennen aan de nieuwe coaches zeg. Ali maakte af en toe opmerkingen, waarvan ik dacht van he? moet dat?

Ik vond het wel leuk,vooral die opmerkingen van Ali B.

Maghen vond ik ook goed maar idd,het nederlands talige gedeelte was niet helemaal correct gezongen denk(ben geen expert).

Ik vond de mistery/verborgen Dame(weet dr naam ff niet meer) eigenlijk beter.

Vind trouwens Ilse wel heel verrassend uit de hoek komen soms.

:wink:

Ik mis de interactie tussen Nick & Simon en Roel. Er is een stuk humor weg gevallen. Ali B vind ik helemaal niks, ik snap ook niet zo goed op wat voor manier hij een zanger of zangeres kan coachen. Ilse vond ik te nep overkomen, te gemaakt vrolijk en grappig. Maar hopelijk trekt dat nog bij.

@irry-me wrote:

Ik vond het wel leuk,vooral die opmerkingen van Ali B.


Vond dit ook wel leuk.


Ja die Dame met haar opera, dacht eerst wow wat is dat. Nog nooit in de Voice geweest zoiets. Denk dat ze daarom meteen allemaal omdraaiden.
Ik hou niet van dat muziek, maar vond dat wel mooier dan haar nederlands.

Ze worden wel ieder jaar beter.

Ik moet ook wel erg wennen aan de nieuwe coaches.

Ali B vind ik niet echt geschikt om heel eerlijk te zijn. En Ilse mag best wat kritischer zijn. Maar misschien komt dat nog.



Er werd ook een keer heel snel gedraaid door de coaches, terwijl ik de eerste noten nog niet zo bijzonder vond. Maar weet niet meer bij welk nummer dat was.



Wat betreft de kandidaten, ik vergeet de namen heel snel.

Maar er was een man die song Redemption song en dat vond ik wel erg mooi.



Maar nog geen ‘Ben Saunders-moment’ gehad.

(hoewel ik Ben Saunders niet de beste voice-kandidaat vind, maar die auditie was natuurlijk wel te gek)

ik irriteer me verschrikkelijk aan Ali B als coach :wall: Steeds dat ontzettende geslijm bij kandidaten, of ze ajb bij hem willen komen…



Mis ook Nick en Simon in de jury :frowning:



Verder zaten er wel goede kandidaten tussen, benieuwd wat volgende week ons gaat brengen :slight_smile:

@Jippie wrote:

Ik mis de interactie tussen Nick & Simon en Roel. Er is een stuk humor weg gevallen. Ali B vind ik helemaal niks




Dat dus…

Ik vond Ali B ontzettend nep en irritant, blegh.

Miro dat was Mitchel

ik vond het seizoen het leukste toen met nick en simon, roel, angela en marco!

Ik vind Ali B ook niks en vraag me ook af wie/wat hij nou goed kan coachen eigenlijk. Hij doet volgens mij vooral andere dingen dan bezig zijn met muziek? Beetje rappen, maar ken eigenlijk niks van hem. Ilse leek me erg leuk als jurylid, maar ik weet het niet, ze komt toch wat nep over ofzo, net of ze heel leuk probeert te zijn ofzo.



Trijntje heb ik gewoon niks mee. Ik mis ook Roel en Nick & Simon, dat was zoveel leuker! Eerste seizoen was echt de leukste jury, dit is niks. Volgend seizoen komt vast nog iets vreselijks als Gordon erbij ofzo, dan ga ik helemaal niet meer kijken.

Het eerste seizoen zat Jeroen v.d. Boom er nog bij. Maar die vond ik ook helemaal niks.



Inderdaad het seizoen erna met Roel, Nick& Simon, Angela en Marco dat was de leukste jury.



En Trijntje vind ik wel oke, dus vorig jaar vond ik het ook nog prima.



Maar Ali B vind ik echt helemaal niks.

En Ilse vind in een leuke sympatieke meid en een goede zangeres, maar als jurylid vind ik haar nog niet zo goed uit de verf komen. Wellicht komt dat nog als we naar de battles en de live-shows gaan.





O ja en vorige week: Coosje!!! Kippenvel!!!

Dat was wel een Ben Saunders-momentje!

Ik zit ook weer klaar! Coosje vorige week, dat was erg mooi, maar ik heb nog wel meer super goede voorbij zien komen.

ik snap nooit zo goed waarom ze zo moeilijk doen om een keus te maken voor een coach…

lijkt mij dat je daar op voorhand toch al over nagedacht hebt.

Ohja, 1e seizoen was met Jeroen, bah, nee dat was niks, seizoen 2 dan dus bedoel ik :wink:



Volgens mij is dat moeilijk doen gewoon een beetje voor de show allemaal. Al die mensen moeten ook een contract tekenen, dus kan me nog best voorstellen dat er ook zoiets in staat, dat ze er wel een show van moeten maken en het allemaal wat leuk en spannend moeten doen ofzo. Geen idee…



Heb ook wel eens gehoord dat het van tevoren allemaal al lang vast staat wie waarbij zit en dat het allemaal gewoon show is. Maar ik ken niemand die mee heeft gedaan, dus geen idee wat wel en niet waar is. Maar wat niet zou kloppen als het echt zo blind is als ze doe geloven, is dat als je als een van de laatsten aan de beurt bent, je veel minder kans hebt, omdat er bijvoorbeeld nog maar 1 jurylid een plekje heeft in zijn team. Dat zou toch niet eerlijk zijn? Ik snap daarom ook niet dat ze niet gewoon draaien voor wie ze goed vinden en dan daarna nog een soort sing-off doen om dan met een vast aantal mensen naar de battles oid te gaan.

Ik kan me niet voorstellen dat het doorgestoken kaart is. Het is inmiddels in zo veel landen dan had het toch wel uitgekomen dat het doorgestoken kaart is. En bovendien zijn ze vaak echt verbaast of teleurgesteld als ze niet door iemand gekozen worden. Het zijn zangers maar geen acteurs.



Alhoewel zangers klopt ook niet helemaal want ik snap niet wat die ali B daar te zoeken heeft. DIe mant is toch helemaal geen zanger en heeft er volgens mij ook geen verstand van. Hij kan alleen maar van die verhalen zonder boodschap vertellen en geen inhoudelijk commentaar. Heer irritant!



Je hebt wel gelijk als het om plaatsen in het team gaat dat het oneerlijk is als je later komt en ze hebben niet veel ruimte meer. Een singoff zou leuk zijn.

Ik zag vrijdag in het voorstukje dat ze nu ook steals hebben in de battles, dat is leuk!! Heb dat gezien in de Engelse Voice. Dan kan degene die de battle verloren heeft, nog gestolen worden door een van de andere coaches. Daar was het zo dat elke coach 1 steal had voor de hele battles-ronde. Dan voorkom je dus dat 2 supergoede zangers tegen elkaar staan en er een weg moet, diegene kan dus nog gered worden.