@preggie wrote:
Dora is helemaal favoriet bij Wessel…
Dora is verslagen door Teletubbies, Bumba en het Zandkasteel....
Bumba is de enige die hij "uitzit" zonder omkijken....
:shock:
@preggie wrote:
Dora is helemaal favoriet bij Wessel…
Hahaha Preggie, hier net zo… zet Bumba aan en Saba is compleet gefixeerd op de tv. 's Ochtends kijkt ze wel eens Z@ppelin: Barbapapa, Bumba, WaWa… maar alleen Bumba krijgt haar volledige aandacht. En dan lekker zitten wiebelen voor de tv :inlove:. Kusje geven als die 2 wormen aan 't eind ook kussen, meezwaaien… heerlijk! Maar daarna gaat de tv echt uit en blijft uit tot 's avonds.
's Avonds zet ik dan wel eens een dvd’tje van Muis op. “Ha, die muis” hoor je dan, hoor je Saba gillen van plezier. En zodra Oscar de olifant in beeld komt, komt ze niet meer bij :inlove:. En als wij dan journaal kijken o.i.d. dan kijkt ze vanaf de zijlijn mee, maar meestal is ze daar niet in geïnteresseerd en speelt lekker verder met waar ze dan ook mee bezig is.
Van mij vindt tv ook leuk … teletubbies enzo en heb een dvd van fisher price die vindt ie heel leuk.
Ik las een paar weken gelezen op internet een krantenartikel van een kinderarts die zei dat kinderen onder de 2 jaar geen tv moeten kijken.
Wat vinden jullie daarvan :think:
Mara kijkt sinds kort 1 keer in de week naar de teletubbies. Ze vind het geweldig. Ze doet helemaal mee en lag de laatste keer in een deuk omdat Dipsy aan een bloem ging ruiken. :eh: Ach als het niet te vaak gebeurt, en ze vinden het leuk en je let op waar ze naar kijken, dan moet het kunnen vind ik.