tv: wat is leuk vind jouw uk?

Yeline kijkt helemaal geen tv hier thuis. De tv staat hier ook niet vaak aan en als die aan staat is het in haar slaapjes tijd.

Idd met stip op nummer 1 hier: BUMBA…



verder favoriet:



wawa’s

teletubbies

Nijntje (en dan meezingen…nijntie, nijntie, nijntie…NIJNTIE) :inlove:



K3 (alleen het liedje) :lol:

piet piraat (alleen het liedje) :lol:

Kabouter plop (ook alleen het liedje) :lol:

Nou de teletubbies zijn geen succes hierzo… Ze zag de teletubbies en begint gelijk met huilen :? Verder houdt ze niet zo van kinderfilmpjes, mevrouw kijkt liever soaps en het nieuws :lol:

Tweenies (liedjestijd) met stip op 1.



daarna Teletubbies en Draakje <–(dat is ook mijn favoriet :mrgreen: ).

Zandkasteel… dikke vette meezing en -dans pret :inlove: :lol: ! En Teletubbies blijven leuk. Bumba ook wel, maar Wawa is passé, hahaha. En de superouderwetse TikTak (mama sentiment :oops: ) is gelukkig ook nog leuk!

Bumba, The Backyardigans en Little People!

puppyhond dvd.wielen van de bus, maar met stip dora en diego…

auto dingen… :?









:lol:



nee hier geen tv kijker…soms zet ik s 'morgens ned3 aan maar echt kijken doet hij niet…wel staat hij te swingen op de tunes van de programma’s :inlove:

BUMBA!!! Zwaar favoriet!

meestal het ochtendprogramma van Nederland



Bumba, Wawa’s en de videoband van Tiktak!

Echt alleen de teletubbbies. Hoef de tv maar aan te zetten en madam komt snel aankruipen: tubbietubbie? :roll: :inlove:

BOEBA, BOEBA, BOEBA (Bumba Bumba Bumba) Zodra die wormen in beeld komen gaat hij zwaaien en dah-dah (dag dag) zeggen en als die kinderen in beeld zijn gaat hij klappen.

Teletubbies zijn zoooo 2006 :stuck_out_tongue: die hoeftie niet meer te zien hoewel hij PO wel leuk vindt :mrgreen:

Verder Nijne (Nijntje), vooral de liedjes, en het liedje van Koekeloere.

Baby TV is ook erg populair.

Chris mag per dag een half uurtje tot een uurtje met mij samen tv kijken.

Soms gaat de telefoon wel eens dus dan doe ik het geluid van de tv uit…en het etterbakkie weet gewoon dat als hij de tv een keertje uit en weer aan zet, hij weer geluid heeft :inlove:



Maar er is 1 ding wat al die tv dingen ver voorbijstreeft en dat is MUZIEK!!

Zelf op zijn blokfluit of mondharmonica blazen is geweldig maar als mama haar favo muziek op zet loopt hij echt te swingen door de kamer :mrgreen:

Hij draait rondjes, stampt met zijn voetjes en wiegt met zijn koppie, hij vindt muziek echt prachtig…gelukkig maar want muziek is ook mama d’r lust en d’r leven :inlove:

@Rivella wrote:

BOEBA, BOEBA, BOEBA (Bumba Bumba Bumba) Zodra die wormen in beeld komen gaat hij zwaaien en dah-dah (dag dag) zeggen en als die kinderen in beeld zijn gaat hij klappen.

Teletubbies zijn zoooo 2006 :stuck_out_tongue: die hoeftie niet meer te zien hoewel hij PO wel leuk vindt :mrgreen:

Verder Nijne (Nijntje), vooral de liedjes, en het liedje van Koekeloere.

Baby TV is ook erg populair.

Chris mag per dag een half uurtje tot een uurtje met mij samen tv kijken.

Soms gaat de telefoon wel eens dus dan doe ik het geluid van de tv uit…en het etterbakkie weet gewoon dat als hij de tv een keertje uit en weer aan zet, hij weer geluid heeft :inlove:



Maar er is 1 ding wat al die tv dingen ver voorbijstreeft en dat is MUZIEK!!

Zelf op zijn blokfluit of mondharmonica blazen is geweldig maar als mama haar favo muziek op zet loopt hij echt te swingen door de kamer :mrgreen:

Hij draait rondjes, stampt met zijn voetjes en wiegt met zijn koppie, hij vindt muziek echt prachtig…gelukkig maar want muziek is ook mama d’r lust en d’r leven :inlove:




Huh??? Woont mijn dochter bij jou??? hahahah Klinkt alsof je het over mijn kind hebt!!! :mrgreen: :mrgreen:

Pieter Post is Teun’s idool :mrgreen: die dvd leeft niet lang meer…

Kleine Rode Tractor is zijn tweede idool…hij kan zo de hele dvd afkijken als het van mama zou mogen.



op tv kijkt hij naar de wereld is mooi, daar vind hij piet piraat, plop en bumba het leukst (in die volgorde)

Aniek is helemaal wous van “huisje boompje beestje” en koekeloere en dan vooral van flip de beer.



Verder is ze helemaal weg van de disney klassiekers “101 dalmatiers” en “assepoester” die zij zelf omschrijft als “hondjes en vjekken” en “astepoetser” :inlove:



Peter is helemaal weg van “autooos” (ofwel Disney “Cars”) en tractor Tom. Bij kindertijd kan Lola en Charlie er ook mee door.



Tubbies vinden ze alleen de baby in de zon leuk, zodra die begint te lachen kijken ze 2 tellen, zodra die tubbies weer komen gaan ze spelen… die zijn niet boeiend blijkbaar. :lol:

hier een echte zappelin kijker. van plop tot piet piraat en zandkastel en bumba…nu vond hij mickey mouse clubhuis ook waanzinnig leuk. ik had het toevallig 1x opgenomen. Nu is het niet meer op tv :doh: :doh: :doh: het is er misschien maar 2 weken ofzo op geweest. Dus nu zijn we erg zuinig op die ene aflevering die we slechts hebben. hij is er stapelgek op. I k hoop dat het nog herhaald gaat worden een keer.

en ik denk dat zandkasteel ook wel zijn top 3 staat. als ik zeg…koning koos…dan wijst hij naar de tv en zegt: uit! ik denk dat hij aan! bedoelt, maar goed…hij snapt het :lol: :lol: :lol:

Hier kijkt Robin graag naar de Teletubbies en Bumba.

Zandkasteel ook heel af en toe. En als hij de Wawa’s hoort op de tv dan rent hij er naar toe. :lol:

Ik hoef maar 1 ding op te zetten en dat is “de wielen van de bus”, wordt ie helemaal blij van…de rest kan 'm echt niet boeien