tv reclame over dierenleed

Heey meiden (en heren)



Wat doen jullie als je die zielige reclames over dierenleed zien op tv?



Soms zap ik, soms kijk ik waar ik dan vervolgens bijna in tranen uitbarst.



Doneer je?? Ik heb 1 doel waar ik standaard per maand aan doneer, en loop collecte voor de nierstichting… maar ja, het houdt en keer op.



Maar ik vind het wel VRESELIJK die reclames



Zo dat wilde ik ff kwijt

Ik zap

Weet je… er is zoveel leed in de wereld, dieren maar ook mensen



Het WNF heeft heel ander soort spotjes. Ze beschermen iets en laten dat zien. Dat laten zien van wreedheden wat die andere organisaties doen… dat is expres voor het shockeffect en daar houd ik niet zo van.

ja zit hier ook met tranen in de ogen als ik die reclames zie.



vooral die met dat nummer van anouk eronder lost, dat je die paarden en ezels helemaal bebloed en uitgemergelt ziet :cry:

oh houd op de tranen lopen alleen al bij dit topic over de wangen…



dan denk ik wel eens tjeee dat er echt van die mensen zijn die dieren dit aan kunnen doen, en wil ik ze allemaal wel in huis nemen (de dieren dan hé)

Ik ben ook de zapper…kan er absoluut niet meer tegen, geloof ik nooit gekunt maar het ‘uitschakelmechanisme’ is sinds de zwangerschap en bevalling defect. Heb thuis een kattenopvang, eerst 1 kat en daarna is er nog 1 bijgekomen. Beestjes die anders op straat hadden geleeft en daarmee draag ik mijn steentje bij. Als er collectes aan de deur komen geef ik wat ik missen kan maar verder. Kan moeilijk mezelf zonder eten zetten zodat die beestjes het wel hebben. :oops:

Ohh vreselijk… nee ik zap… kan er niet tegen… dierenleed, en kinderleed… vreselijk… ik zap dus…

Zoiets blijf me dagen bij en ik kan er niet van slapen…





Zo heb ik in Marokko een ezeltje gezien, rondjes draaien in de felle zon… en maar draaien en draaien… heb aan de overkant een zak appels gekocht en Azzy opgedragen het beestje wat appels te geven… die mensen daar verklaren je voor gek… dure appels kopen en aan een ezel geven… ik wou dat ik dat beestje mee had kunnen nemen… moet nog altijd denken aan dat ezeltje… :frowning:

Fai :silenced: heerlijke emomuts 8)

Ik zap…maar voor mijn kiddies…ik vind die beelden voor mijn zoon echt nog iets te wreed.

Zelf vind ik het ook niet fijn om te zien…ik doneer niet ik moet écht eerlijk zeggen dat ik erg gek ben op dieren maar mensen eigelijk vooral kinderen écht ‘‘voor’’ vind gaan…

Bij kinderleed hou ik het dus niet droog…bij dierenleed moet ik erg slikken maar hou ik het wel droog meestal :shifty:

Ze laten zo wie zo het zieligste leed altijd zien, mn maag draait er van rond. Ik heb altijd WSFP of zoiets gesteund, maar nu kan ik het helaas niet meer.



Ik zap weg als het komt.

vreselijk vindt ik het, weet je als je doneert hoe rijdt de direkteur rondt?

precies in een niet goedkopen auto en dat is met al die stichtingen zo, idem ook kun je wel eens lootjes kopen dan denk ik besteed dat dan aan die dieren :shock:



die spreuk vindt ik prachtig ; bescherm de dieren tegen de beesten :thumbup:



want zo is het, mijn bloed gaat er van koken wordt er vreselijk boos van.

ik doneer wel honden spullen en med en verbandt middelen etc voor honden in het buitenland en en zo nu en dan ook voor nederland, maar die nemen weer geen voer aan :?

dus zo draag ik ook mijn steentje bij.



dierenleed zal altijd blijven bestaan :cry:

helaas.