TV kijken via ether

Mijn schoonmoeder is net verhuist naar een verpleeg appertement. Daar kon alleen via glasvezel tv worden aangevraagd. die aanvraag loopt nu, maar pas per 22 april kan dat in werking worden gesteld.

Nu zit mijn schoonmoeder in een rolstoel (na een hersenbloeding) en kan ze ook 1 arm amper gebruiken. Ze kan dus geen kant op en ze heeft niet eens tv als afleiding. Ik zou haar graag in de tussentijd willen helpen. Dat zou via digitenne kunnen, maar dan moet je meteen voor 1 jaar afnemen.

wie heeft er ervaring met gewoon tv uit de ether ontvangen. Zeg maar zoals vroeger, gewoon met een antenne?



Of… is er iemand uit regio Gooi/Utrecht met een Digitenne kastje + abbonement dat niet wordt gebruikt en wat ik een maandje zou kunnen lenen???

Digitenne kun je ook alleen Ned 1,2, en 3 kijken. Hoef je verder geen abonnement voor te hebben.



Ik zal eens kijken of mijn man nog een digitenne heeft liggen. Je hoort van me.

Ik heb het zelfde probleem,

en ik heb nu ook een kastje van digitenne, en kan alleen ned 123, en lokale zender zien…

heb ik gekocht via MP. 20 euro…



echt balen, ik wacht nl al 6 weken, maar de provider heeft een fout gemaakt, via mijn telefoon gaat bijna niet…

en mijn laptop is enorm traag…



maar op de nederlandse zenders is ook redelijk veel op nu…