tv-gids vorige week?

Wie heeft de tv-gids van vorige week nog liggen? :pray:



Ik kijk elke woensdag naar Criminal Minds op Veronica, maar vorige week zijn we een nachtje bij mijn ouders blijven slapen vanwege mijn ma’s verjaardag en heb ik deze gemist.

Op de site van Veronica staat dat er een spin-off aflevering was, maar volgens mij was dat geen dubbele aflevering en meestal komen er 2 afleveringen.



Ik wil dus graag de titels weten van de beide afleveringen, zodat ik deze ergens online kan gaan kijken.



Alvast bedankt :-*

Hoi,



volgens mij kwam er geen criminal minds :think:

staat me iets van bij maar heb helaas geen gids liggen

@ilsederooy wrote:

Hoi,



volgens mij kwam er geen criminal minds :think:

staat me iets van bij maar heb helaas geen gids liggen




Weet niet zeker of het vorige week was maar volgens mij wel. Was inderdaad een spinoff, samenwerking met een ander team in een andere stad.



Ik zal eens googelen of ik de afleveringnaam kan vinden (weet tenslotte wel waar ie over gaat) maar kan me even niet zo voor de geest halen of het wel twee afleveringen waren. :think:



Edit: Gevonden, die aflevering die je bedoelt van vorige week is ‘fight’ en de aflvering die ervoor is uitgezonden solitary man, aflevering erna a rite of passage.



Punt is dat ik dus niet zeker weet of fight de eerste aflevering van die avond was of de tweede.



Even wat info over de 3 afleveringen dan kun je kijken welke je gemist hebt;



solitary man

A truck driver is killing women in his search to find a replacement mother for his daughter



fight

The team is called to San Francisco to investigate the murders of homeless men who are kidnapped and forced to fight to the death or be killed. Hotch and company join forces with another BAU team whose leader believes that a series of additional murders of father and their teenage daughters are tied to the first case



rite of passage

The team tracks an Unsub who is killing illegal immigrants trying to cross into the U.S

Was idd een spin-off, samenwerking met een ander team in een andere stad, maar de 2e aflevering ging over een hele andere moordenaar en is ook opgelost. Bij de eerste stond overigens niet ‘to be continued’ aan het eind, dus of er echt een tweede aflevering is…



Met dank aan Veronica en google ben ik erachtergekomen dat de aflevering van vorige week “THE FIGHT” (Seizoen 5 afl. 18) heet, klik hiervoor de trailer :wink:



Veel kijk plezier :mrgreen:

Er was een aflevering.

Inderdaad heet deze The Fight!

Die spin-off ‘The Fight’ heb ik inmiddels online gezien, maar ik vroeg mij af wat de 2e aflevering op die avond was.

Ik kan op de site van Veronica maar 1 verhaal vinden en dat gaat over die spin-off, maar meestal zijn er 2 afleveringen op een avond, eentje uit seizoen 4 en eentje uit seizoen 5 en ik kan dus geen titel terugvinden van de aflevering uit seizoen 4?

Daarna kwam… (checkt even)



House on Fire.

Bedankt :-*



Volgens mij loop ik dan goed op schema :dance: zodat ik woensdag weer gewoon op tv kan gaan kijken.