Tutdoekjes

Tutdoekjes nu zie ik ze overal ik heb er wel een aantal maar ze doet er niets mee.



Zie altijd de speentjes eraan zitten.



Nu zat ik te denken mijn dochter gooit heel de tijd haar speen uit bed en dan komt ze er natuurlijk niet meer bij en dan is het huilen geblazen!!



Nu dacht ik als ik een speen aan zo’n tutdoekje doe dan gooit ze hem niet meer zo makkelijk uit bed ?



Hebben jullie ook zo’n tutdoekje en waarom hebben jullie die ?

En wat voor tutdoekje heb je ?

Hier ook tutdoekjes voor mn zoontje… oudste heeft de duim…

Ook idd om de speen ‘te vinden’ in bed…

Hier hebben we een ‘knuffie’ van de difrax… gaat alleen mee in bed… Verder hebben we :oops: :oops: :oops: hier ook weleens een vaatdoekje erin geknoopt als we dat stomme ding kwijt waren… :silenced: (schoon doekje natuurlijk)

Maar je kan in prinicpe alle doekjes erin doen ie een spitse, niet al te dikke punt eraan hebben…

Mijn zoontje heeft deze, ik heb de knoop losgemaakt aan het uiteinde en het past door het gaatje van de bibi speen… daarna weer knoop ingelegd… :thumbup: Heb voor mn dochter ook maar de roze versie gepakt, ze gebruikt em alleen als knuffie in bed dus…

Deze popjes vond ik leuk omdat t niet alleen doekjes zijn maar ook soort van knuffels…

Toen Lianne nog een speen had, had ze de woezel en pip speendoekje dit om de speen makkelijker terug te vinden.

Ze spuugde hem ook minder snel uit had ik het idee.

Die woezel en pip speendoek ligt nu in bed als knuffel-tut.

In de box heeft ze een hydrofiele luier als tut.

krijgt ze elke dag een schone van.

Das perongeluk zo gebeurd :silenced:

Maar neem aan dat de kindjes dan uiteindelijk niet meer zonder dat knuffeltje kunnen ?

Hier wel… ze willen iets mee naar bed, vinden ze fijn… of dat nou een knufpoes is of een knufhond of een knufdrifrax… :mrgreen:

zijn jullie dan niet bang dat die knuffeldoek of beer op hun hoofdje (neus/mondje) ligt heel de nacht ?

hoe oud is je kindje… toen mn zoon nog klein was heb ik alleen zo’n soort zakdoekformaat geknoopt, niks groters… toen vond ik dat idd eng…

ze is bijna 8 maanden

Nou dan zou ik lekker een klein frut ding gebruiken, zeker nog niet zo’n difrax ding als de mijne… ik deed zo’n spuugdoekje erdoorheen… :thumbup: zakdoek formaat… :thumbup:

deze:

@romata wrote:

Maar neem aan dat de kindjes dan uiteindelijk niet meer zonder dat knuffeltje kunnen ?




Ik was de bedknuffel om de dag en heb er 1 reserve.

Dus 1 in bed en 1 aan de lijn :mrgreen:



Die ligt naast haar hoofdje.



De hydrofiele luier ligt wel eens over haar gezicht maar dat is onder toezicht.

maar die van difrax heb je ook de kleine tutdoekjes van die zag ik vanmiddag bij de DA liggen.



Denk dat ik die ga halen want die waren wel heeel erg zacht !!

@faizaa wrote:

deze:




die spuugdoekjes heeft hier dochterlief als tukdoek!! mooi makkelijk! k heb er eengiga stapel van in de kast en elke dag krijgt ze een nieuwe! als ik eens ergens ben en ik ben dr tukdoek vergeten, hebben de meeste mensen waar ik altijd heen ga ook wel die spuugdoekjes, zodat ze alsnog lekker kan slapen

deze week bij de wibra hele leuke spenendoekjes misschien heb je daar iets aan

lars heeft er 3 van dit soort popjes met zn naam erop

hij is nu 3 weken van zn speen af en kijkt ook niet meer om naar zn popjes maar heeft er veel plezier van gehad :mrgreen:




bij koterkado

Je hebt ook iets dergelijks bij de Prenatal. Het is redelijk nieuw volgens mij. Het lijkt een soort kegel met en speen erin. Ik weet zo niet hoe het heet, maar dat zal je vast wel op hun site kunnen vinden. (€ 9,95 p/s)

Op de site van 'Trendy Speelgoed’kun je hem vinden: ‘Knuffel je speen’

Bovenaan in het gat kun je dus de speen stoppen.

Hier ook wel een tut een koetje waar je ook de speen aan kan hangen,., ideaal aangezien ik ook toen hij kleiner was 110 x uit bed moest om een speen te zoeken. Op een gegeven moment lagen er wel 10 in bed zodat ik niet elke keer er uit hoefde :mrgreen:



Ik heb verschillende en geeft hem elke keer een andere of om de dag … dit werkt goed heb niet het idee dat hij gewent is aan een die hij alleen wil :thumbup:

@corine296 wrote:

Op de site van 'Trendy Speelgoed’kun je hem vinden: ‘Knuffel je speen’

Bovenaan in het gat kun je dus de speen stoppen.




Dit lijkt mij persoonlijk niets en vooral niet voor in bed.



Lijkt me heel erg groot en onhandig :slight_smile:



Een lekker zacht tutdoekje lijkt me fijner !!