tussentijdse bloeding na MA?

Hallo dames,

Stel de vraag hier maar, denk dat ik hier de meeste kans heb op een reactie van iemand met ervaring.

Ik ben 10 dagen geleden gecurreteerd. Toen 4 a 5 dagen bloedverlies gehad. Dit schijnt normaal te zijn (dat aantal dagen bedoel ik). Nu vandaag begon ik ineens, na wat mentruatie-achtige krampen, weer te bloeden. Nog maar een uur geleden, dus weet niet of het blijft aanhouden. Maar kan dit een echte menstruatie zijn of nog gevolg van de curretage.?

Heeft iemand ervaring? Ik weet namelijk niet welke dag ik nu als dag 1 moet rekenen. (niet dat ik er veel wijzer van wordt, want de eerste cyclus na een ma/mk is toch afwachten…maar ja, ongeduldig he!)

groetjes Nienke

Nienke, is het al gestopt? Ik heb zelf tot 7 dagen na de curr. gevloeit en daarna nog wat gekleurd slijm zeg maar.

heb jij trouwens enig idee hoe snel je cyclus na de ma weer op gang zou komen .Ik heb het idee dat ik nu een eisprong heb gehad (wat vreemd is daar ik die voor de ma niet zonder clomid had…) en twijfel enorm of we nu juist wel of niet moeten klussen.

Gaan jullie weer gelijk verder proberen?

natas