tussenjas meisje 122

We hebben voor Elise momenteel nog haar zomerjasje 116 aan maar die word krap! Ze heeft een tussenjasje ( Z8 borgjasje) voor de ‘net’ maar zoek voor op school nog een jasje.



Wie heeft er in 122 een leuk tussenjasje liggen? Niet te dik dus en aangezien hij voor school is gaat het me om een niet al te duur jasje ( anders kijk ik wel in de winkel, maar het gaat echt om een buitenspeel/school jasje)

@mlk1982 wrote:

We hebben voor Elise momenteel nog haar zomerjasje 116 aan maar die word krap! Ze heeft een tussenjasje ( Z8 borgjasje) voor de ‘net’ maar zoek voor op school nog een jasje.



Wie heeft er in 122 een leuk tussenjasje liggen? Niet te dik dus en aangezien hij voor school is gaat het me om een niet al te duur jasje ( anders kijk ik wel in de winkel, maar het gaat echt om een buitenspeel/school jasje)




Doe je toevallig de 116 weg? Anders wil ik wel weer wat van je overnemen :wink:

Als ik een ‘nieuwe’ 122 heb wel, hij is alleen niet meer brandschoon want hij is heel lichtroze en op school blijft dat niet 100%… Mag dan wel ook weg voor een klein prijsje :wink: wil je dat ik een foto maak?

Maak idd maar even een foto :wink: :mrgreen:

Heb je ge-pbt wawa.