Tussendoortje

Mijn dame krijgt s middags als tussendoortje wat fruit en wat drinken, maar ik krijg de indruk dat ze hongerig is. Ze is een poos flink humeurig, valt daarna aan op het avondeten en daarna weer prima te genieten.



Iemand nog tips voor andere tussendoortjes? Die een wat stevigere bodem geven?



Ze eet overigens tussen de middag één boterham plus een fles van 200cc.

Soepstengels, rijstwafels, nog een boterham

Ja eigenlijk best logisch he…



Ik dacht al zodra ik op het knopje drukte om em te plaatsen: joh, wat heb ik een zinnige vraag in mn hoofd, antwoord ligt wel errrg voor de hand :slight_smile:

Ach, soms is het fijn om bevestiging te krijgen.

babybiscuitjes? Sean is er dol op!!

cracottes zijn ook altijd lekker voor ze

LIGA, evergreen-dingen, nog wat brood etc idd! Waar je zelf ook wat voller van wordt zonder direct teveel calorien binnen te krijgen.

Nog een extra stuk fruit

Fruit met wat Yoghurt

fruitshake maken



liga

cracker

soepstengel

http://www.nutriciakindervoeding.nl/Bambix/Producten/Tussendoortjes.aspx



Weet niet óf het mag…

Ik zou die koekjes ed niet geven, meestal zit er veel suiker en zout in. Net als evergreens enzo ook.

hier geef ik lynn vaak een rijstewafeltje of een broodkapje/korstje

vooral het laatste is ze gek op

koekjes ben ik ook nooit zo voor, al gaf ik mischa wel soms een volkoren biscuitje

Is meer fruit niet een idee?



Omdat er staat “wat fruit”, leest dat als maar weinig. (Misschien lees ik het fout hoor)

Hier tussendoor volkoren soepstengel, rijstwafel zonder zout, maiswafel, boekweitcracker, kastanje crackers, fruit, gedroogd fruit (appel, abrikoos, mango)



Voor graanproducten probeer ik bewust andere varianten te vinden dan tarwe/volkoren (die krijgen we sowieso al veel binnen, met brood)