tussenbloedingen

Ik ben al geruime tijd een pil gebruiker. De laatste maanden ( lees dik een jaar ) heb ik in de tweede week van de pilstrip telkens tussenbloedingen. ( en veel! ) Ik ben naar de dokter geweest en nu zegt deze dat het lichaam Pilmoe is. Dus de menstruatie komt er doorheen.



Oplossing: Spiraal



Maar deze kan gezet worden op de 3de dag van je menstruatie. En laat ik nou eens NIET ongesteld worden als ik ongesteld MOET worden!



Wie heeft hier ook last van?



Zal een spiraal de oplossing zijn voor de tussenbloedingen?



Ben nu al 3 maand niet normaal ongesteld geweest maar heb wel genoten van die rot tussenbloedingen telkens!



Iemand raad / advies hierover?

En als je nu stopt met de pil en tijdelijk overgaat op de condooms. Dan kan je bellen naar het ziekenhuis op de dag dat je ongesteld geworden bent omd zo voor 2 dagen later een afspraak te maken voor het zetten van je spiraaltje.



Dat lijkt mij de enige oplossing. Trouwens, ze doen het wel hoor, spiraal zetten als je niet ongesteld bent, maar dat is pijnlijker dat tijdens je ongesteldheid.



Succes verder!

ik had het na mijn tweede bevalling ook, en toen ben ik weer even een maandje gestopt met de pil, gewoon ff een maandje pauze. Toen ik weer begon was het tussendoor bloeden over. Wellicht iets om eerst te proberen?

dat heb ik ook gedaan maar ik ben dan gewoon niet ongesteld.

Denk als ik volgende week weer niet ongesteld wordt maar even een afspraak moet maken met de dokter wat er nu precies is!



Ben destijds aan de pil gegaan omdat ik hevig menstrueerde. Meer wel dan niet. Nu is het het omgekeerde

Ik heb precies hetzelfde! Ben er mee naar de HA gegaan en deze heeft mij hormoontabletten gegeven. En tot nu toe werken ze…! Je moet ze innemen vanaf de laatste 10 dagen van je strip en de menstruatie die daarop volgt zal erg hevig zijn. Het lichaam zal zich dan goed schoon moeten maken. Ik moet het resultaat nog even afwachten (heb nog 4 dagen te gaan). Mocht het niet werken dan moet ik gecurreteerd worden…



Succes in ieder geval!



groetjes Ellen