Turkse meisjesnaam?

Jammer is dat dan hè, dat de één de naam wel leuk vind en de ander niet…





Maar…de naam die wij nu hebben, noemde ik al in het begin van de zwangerschap en vond het superleuk. Mijn man was er niet weg van…een paar maanden later komt hij zelf mee: sel, ik heb een leuke naam, namelijk puntjepuntje…



Hahahaha…dus wie weet draait hij nog bij!!

Ik hoop het hahaa… Kim vind ik trouwens ook erg leuk! Lekker kort en simpel, maar klinkt leuk!

@patricia26 wrote:

Ik hoop het hahaa… Kim vind ik trouwens ook erg leuk! Lekker kort en simpel, maar klinkt leuk!




Thnx :inlove: :inlove: :inlove:

@patricia26 wrote:

Die ene is Yara. :mrgreen:




En die is geweldig!!!



Yaella vind ik trouwens ook mooi,misschien dat je wederhelft die beter vind klinken???

Anysia

Firay

Yana

Nuray

Yeliz

Yildez

Bedankt schoen, daar staan ook wel wat mooie bij :wink:



Ik wordt helemaal zenuwachtig als ik naar jouw banner kijk…nog 1 dag! :shock:

@patricia26 wrote:

Ik wordt helemaal zenuwachtig als ik naar jouw banner kijk…nog 1 dag! :shock:




whahaha ja anders ikke wel! Ik sta al wel drie weken te popelen om te bevallen! Yara was namelijk 3 weken te vroeg en ik heb me daar iets teveel op gefixeed denk ik!

Maar deze blijft dus gewoon de volle tijd uitzitten! En dat valt dan wel even tegen.

Maar goed we wachten vrolijk verder!

Weet je of deze beeb een jongen of meisje is?

@patricia26 wrote:

Weet je of deze beeb een jongen of meisje is?




volgens de drie echo`s van verschillende mensen en ons eigen vizier erop krijgen we ditmaal een jongen!



Ps.we zijn er al wel uit hoor(sinds drie weken),maar als je nog een mooie jongensnaam weet dan hoor ik het graag! (ben soms erg verandelijk) :mrgreen:

Tja, mijn man een turk en ik een nederlandse hebben een dochter

Yasmin. maar deze is al wat vaker genoemd. :smiley:



Nu verwachten wij een 2e dochter en hoe zullen we die noemen?? Ik word gillend gek aangezien hij alle opties wat goed is in het nederlands en goed is in het turks afkraakt iemand nog suggesties?

(mijn schoonzus heet al Selma)



groetjes Sjoukje

Yaella vind ik cool 8) 8)

@SeeSeeEm wrote:

Ik had een klasgenootje die Ayten heette, vond het altijd een mooie naam!




Zo heet een goeie vriendin van mij. Vind het ook een mooie naam



x

Malika



(weet alleen niet of het nu marokkaans of turks is, maar volgens mij kan het allebei)

Hey Sjoukje, wat leuk nog een nl-tr stel :wink: Al jij een naam weet wil ik het ook weten, en andersom, afgesproken? :wink: :mrgreen:



@schoen wrote:

@patricia26 wrote:
Weet je of deze beeb een jongen of meisje is?




volgens de drie echo`s van verschillende mensen en ons eigen vizier erop krijgen we ditmaal een jongen!



Ps.we zijn er al wel uit hoor(sinds drie weken),maar als je nog een mooie jongensnaam weet dan hoor ik het graag! (ben soms erg verandelijk) :mrgreen:




Als wij een jongen zouden krijgen zou hij Kaya of Kyran heten…



Marlous, Malika is volgens mij Marokkaans. De Turkse versie is Melek, maar dat vind ik niet zo leuk.

Songül



Ilknur



Gazal

Elif; Turkse meisjesnaam. Elif is de eerste letter van het arabische alfabet en heeft tevens de getalwaarde één. De betekenis staat niet alleen voor het unieke van het meisje, maar ook voor een rijzig en slank figuur.

We hebben momenteel Esra voor onze 2e dochter in het hoofd (eindelijk iets wat niet afgekraakt word) Maar Yara is inderdaad ook heel mooi…

Nog een week of 10 bedenktijd, tenzij de baby eerder komt.



Elif word haar 2e naam, zo heet oma.



Gelukkig is het geen jongen voor ons want daar waren we nooit uitgekomen. Alles wat ik mooi vind is afgekraakt en hij komt alleen met Rasit (of hoe je het ook mag schrijven)

Esra is ook mooi inderdaad, wordt ook wel voor nederlandse kinderen gebruikt.



Wat vinden jullie van Semra?

Zeyneb of was het nou zeynep :think: Heb ik altijd een leuke turkse naam gevonden.



Net als Dilek.



Esra vind ik meer een bijbelse naam, ala de profeet esra… wist niet dat dit turks was :think:

Noural.



Dat vind ik een erg mooie naam.



Heyya