Tupperware

Ik heb een 24 jaar oude kan waar in de zomer koude ranja ingaat. Geen idee of het ding uberhaubt nog verkrijgbaar is, maar hier istie onmisbaar. Sluit goed en luchtdicht af.



En echte oranje bruine heb ik :mrgreen:

Dat is niet oud, dat heet “retro” :mrgreen: Is dat zo’n kan met zo’n “dopje” op het deksel om het luchtdicht te krijgen?

Ow is dat retro hihi ja, inderdaad met een oranje dopje :mrgreen:

hier zaterdag een party met kookworkshop bij mij thuis! Spannend! (mensen rondom a.ssen zijn uitgenodigd bij deze!)

Ga sowieso de wasemmer bestellen!

Ja leuk een party !!!



Ik ben weer aan het rond vragen waar ik een party mag doen want ik heb geen afspraken meer staan :cry: maar vind het wel heel leuk om te doen dus ik hoop snel weer te kunnen werken

Caris ik ben erbij

@kaya wrote:

Caris ik ben erbij
:dance: :dance: :dance: :dance: je mams ook?? Of iemand anders die dr zin in heeft?

Houden jullie er rekening mee dat klanten werven voor een party onder commerciële activiteiten valt?

Graag dit soort dingen via pb of mail doen :-*

oeps sorry…

Nou de party was erg leuk, ook de kookworkshop,



uiteindelijk heb ik de wasemmer besteld, zo’n ding om appelflappen te maken (ben de naam weer kwijt) en een doekje voor de ramen.

bij de volgende tupperwareparty ben ik er weer bij, zo heb ik niet van die mega bedragen in 1 keer :mrgreen:

Ik heb helemaal niets van tupperware in huis, maar vroeger hadden we er wel spullen van, dus ik ga er ook eens naar kijken :slight_smile:

hier de wasemmer quickbite (appelflapding) hamburgerpers, spons, magnetronkookschaal (weet niet meer hoe dat heet) gekocht. En krijg veel dingen omdat ik de gastvrouw was!

rietjesbekers gebruik ik altijd buiten, dan kunnen er nooit beestjes invliegen :mrgreen:



Gebruik dagelijks bidon, fruitbakjes en lunchtrommeltjes voor mee naar school



Heb ook een kast vol geloof ik en… heb afgelopen weken een aantal kapotte dingen teruggegeven en keurig nieuwe spulletje voor teruggekregen een week later :clap:



Duur maar wel handig



petri

Ik heb een sapkan besteld, een allesinééndoekje/matje en een paar vershoudbakjes. De rest vond ik veel te duur. Een chef om pesto te maken : 45 euro :shock: mijn vijzel van 20 euro doet het sneller en er kan meer in! En het staat authentieker :wink:



En er bestaan heel veel attributen voor de magnetron en die gebruik ik enkel om te ontdooien.