is tunesiee een mooi, leuk vakantie land als je twee meisjes mee neemt van 3 en 1 jaar??
en nog een andere vraag:
als je all in boekt, moet je voor kinderen dan ook het volle pond betalen??
Hey hey
ik werk op een reisburo misschien kan ik je wat helpen.
Je kind is gratis (althans sommige touroperators vragen 14 tot 30 euro) als je kind ten tijde van vertrek nog geen 2 jaar is…
je andere kindje krijgt vaak 10 % tot 25 % korting op het bedrag watjullie ook p.p betalen… sommige hotels hebben speciale kinderprijzen, dat is dan het bedrag wat je betaald… (moet wel zeggen dat dat vaak op hetzelfde uitkomt als met die korting)
Tunesie, tja ik vind dit altijd wat moeilijker verkopenomdat ik het land zelf net zo leuk vond… (dit is puur mijn mening) heb vaak wel klanten die er elk jaar heen gaan en het super vonden.
Ik vond de mensen daar niet aardig :oops: … wel de mensen van de hotels, maar niet als je bv de lokale bevolkig tegenkwam… ben zelfs wel eens voor "hoer " uitgemaakt daar omdat ik niets kocht in een winkeltje.
of je koopt iets en ze halen er bij de kassa snel de batterijen nog uit…
de hotels vond ik wel super goed… lekker eten en erg luxe…
kijk anders een bij die magic life resorts, boek ik wel vaak mensen heen…
qua plaats vond k port en kantaoui erg leuk… lag aan een haventje…
ook sousse was wel een leuke plaats :thumbup:
bedankt voor je reactie!!
nou, we hoeven iet perse naar tunesie hoor
die kwam toevallig langs
wat is dan, in jouw professionele ogen :D, een kindvriendelijk land?
we willen rond juni gaan waarschijnlijk, aangezien het dan qua drukte/temperatuur misschien nog wel mee zal vallen.
ik zou dan naar turkije gaan… vaak is dat ook nog wel leuk betaalbaar voor all inclusive… of eventueel griekenland
Turkije vind ik Side erg leuk. ook omdat je daar mooi aflopende zandstranden hebt… Hotel Asteria is een aanrader, of hotel turquoise :thumbup:
bedankt! ik ga eens even rondneuzen krijg al helemaal vakantiekriebels
tunesië, nooit van mn leven meer… vies vuil land (als je verder kijkt dan het hotel), nog nooit zo ziek geweest als toen (diarree non stop) en zo opdringerige mensen… ze sleuren je bijna letterlijk hun winkeltje binnen.
Wel mooie dingen gezien maar dat kan je ergens anders ook.
Tunesië, ik vind het er geweldig!
Aardige mensen, heerlijk eten (geen last van diarree of wat dan ook gehad). In de hotels is het prima.
Ben er al een paar keer geweest (met en zonder kinderen) en zou zo weer gaan. Ben er zo’n 16 jaar geleden voor t eerst geweest en toen was het echt nog heel primitief allemaal, 4 jaar geleden was de laatste keer en toen was het al heel anders. Je moet gewoon rekening houden dat je in een land bent met een totaal andere cultuur.
Ik zou niet zo gauw naar Turkije gaan…maar dat is mijn idee.
Bij Tunesië is het wel zo: You love it or you hate it!
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar hoor alleen maar negatieve verhalen over Tunesië. (in de trant van: er is niets te beleven buiten het resort, vervelende mensen etc).
Ik zou eerder kiezen voor Griekenland :inlove:
Ik zou niet naar tunesie gaan, maar ja hebben daar dan ook een keer een slecht en vies hotel gehad.
Turkije ja mooi hotel gehad, maar ook niet helemaal mijn land.
Egypte is volgens mij ook wel betaalbaar, daar heb ik wel leuke vakantie gehad…en me zus dit jaar met de kids ook.
@dietske wrote:
tunesië, nooit van mn leven meer… vies vuil land (als je verder kijkt dan het hotel), nog nooit zo ziek geweest als toen (diarree non stop) en zo opdringerige mensen… ze sleuren je bijna letterlijk hun winkeltje binnen.
Wel mooie dingen gezien maar dat kan je ergens anders ook.
In turkije doen ze dat ook, je naar binnen sleuren. Ze zijn nu wel bezig dat het minder wordt. Wij waren in Marmaris en daar mocht het niet meer.
turkije is leuk!!! Side zijn wij geweest, erg leuk! mijn ouders gaan 1 x in de 2 jaar naar sandy beach hotel!
Oessie … hoe kom ik er nou bij dat jij in de zorg werkt??? :think:
cariska wat leuk… wij hebben ook in sandy beach gezeten :thumbup:
Ben maar 1 keer in Tunesie geweest en vond het er vreselijk.
Nnvriendelijke, zelfs agressieve mensen (lees: mannen)
Ik was er samen met een vriendin, 2 dames in Tunesie is geen goede keus. Hotel was overigens wel prima, gelukkig maar, want we durfden er na een paar dagen zowat niet meer over straat.
Ben zelf helemaal gek op Egypte. Ben er meerdere malen geweest. Ook voor kinderen leuk maar in de zomermaanden veel te heet.
@Roos wrote:
Ben maar 1 keer in Tunesie geweest en vond het er vreselijk.
Nnvriendelijke, zelfs agressieve mensen (lees: mannen)
Ik was er samen met een vriendin, 2 dames in Tunesie is geen goede keus. Hotel was overigens wel prima, gelukkig maar, want we durfden er na een paar dagen zowat niet meer over straat.
Ben zelf helemaal gek op Egypte. Ben er meerdere malen geweest. Ook voor kinderen leuk maar in de zomermaanden veel te heet.
we willen in juni gaan, dus in elk geval nog niet hoogzomer…
maar pfff wat een keuze zeg!! ik vind op internet niet zo makkelijk k ijken als in de boeken, maar die zijn nog niet uit helaas… zie nu al door de bomen het bos niet meer

In juni is Egypte echt al behoorlijk warm. Lekker :mrgreen:
sandy beach in Side (turkije) is zeker een aanrader… mooi hotel, aflopend zandstrand, toen wij hier waren, waren er ook heel veel schildpadden, erg indrukwekkend :thumbup: , vriendelijk personeel en heerlijk eten…
we willen in juni gaan, dus in elk geval nog niet hoogzomer..
maar pfff wat een keuze zeg!! ik vind op internet niet zo makkelijk k ijken als in de boeken, maar die zijn nog niet uit helaas... zie nu al door de bomen het bos niet meer
Alles behalve Tunesie dus :lol:
@Roos wrote:
we willen in juni gaan, dus in elk geval nog niet hoogzomer…
maar pfff wat een keuze zeg!! ik vind op internet niet zo makkelijk k ijken als in de boeken, maar die zijn nog niet uit helaas… zie nu al door de bomen het bos niet meer
Alles behalve Tunesie dus :lol:
haha, tunesie gaat het inderdaad niet worden

ik zoek ook niet iets wat erg prijzig is, want dat kunnen we niet opbrengen dan. dus zoek iets leuks, betaalbaars en vooral goed voor sophie