Hier zijn ze in een babybadje gegaan, maar we hadden geen standaard, hoor. We zetten het gewoon op tafel of op de wastafel, en later in het grote bad. Weer wat later gingen ze in het grote bad met ‘badsteun’ dat was ook ideaal. Nu gaan ze gewoon met zijn 2en in het grote bad.
Groetjes,
Femke
hier meer als een half jaar de tub gebruikt. (wel de shantala tub, die is wat ruimer als de tummytub)
Daarna een badje gebruikt, gewoon op de vloer. Maar vond dat zelf niet handig. Ook door ruimte gebrek geen standaard gebruikt. Maar benm mn dochter al snel mee onder de douche gaan nemen. Badje miss een x of 10 gebruikt
xx
Lekker in een gewoon badje. Mijn jongens gingen staan in een tummytub.
zodra ze kunnen zitten zijn ze in het grote bad gegaan. Soms lekker met z’n 3en :inlove: en soms de jongens samen.
Nu hebben we helaas geen groot bad meer, en gaan ze apart in het kleine badje. Zowel Tycho als Jesse vinden het heerlijk om lekker in het kleine badje te zitten.
Hier een babybadje, eerst met standaard in de babykamer, maar toen ze ging spetteren in de badkamer. Nu op de grond in de badkamer wat onze dochter gaat erin staan. Ben er wel bij, maar ik vind het toch een beetje eng. We hebben geen ligbad (helaas…). Soms gaat ze ook mee onder de douche of zelfs wel eens in de gootsteen;)
Bedankt voor al jullie antwoorden!
We hebben als soort van gulden middenweg voor zo’n opklapbadje gekozen. Ik ben benieuwd…
@Mex wrote:
@Sennapen wrote:Je hebt ook van die andere ‘zitjes’ voor in een groot bad, zodat het kindje daar in kan leggen. Of is dat niet geschikt al vanaf de geboorte en is dat pas na zoveel maanden??
Dat vond ik dus echt heel onhandig in het begin! Je moet het bad echt flink laten vollopen wil je kindje een beetje lekker in het water liggen Bovendien sta je er zelf dan behoorlijk ongemakkelijk bij. Bij L heeft het ding dan ook stof liggen happen. Pas toen B een aantal maanden was zijn we 'm weer gaan gebruiken zodat ze samen met L in het grote bad kon.
Voor in de zomer buiten hebben we trouwens een speciekuip (6,95 bij Karwei 8))
die speciekuip had je toch voor in de douche? Vond het toen nog zo jammer dat die bij ons niet ging passen :roll: maar voor buiten is het ook wel een idee!!
Mijn eerste was helemaal gek op de tub, mijn dochter daarentegen ligt liever languit te dobberen in haar badje :mrgreen:
@Emma wrote:
@Mex wrote:@Sennapen wrote:Je hebt ook van die andere ‘zitjes’ voor in een groot bad, zodat het kindje daar in kan leggen. Of is dat niet geschikt al vanaf de geboorte en is dat pas na zoveel maanden??
Dat vond ik dus echt heel onhandig in het begin! Je moet het bad echt flink laten vollopen wil je kindje een beetje lekker in het water liggen Bovendien sta je er zelf dan behoorlijk ongemakkelijk bij. Bij L heeft het ding dan ook stof liggen happen. Pas toen B een aantal maanden was zijn we 'm weer gaan gebruiken zodat ze samen met L in het grote bad kon.
Voor in de zomer buiten hebben we trouwens een speciekuip (6,95 bij Karwei 8))
die speciekuip had je toch voor in de douche? Vond het toen nog zo jammer dat die bij ons niet ging passen :roll: maar voor buiten is het ook wel een idee!!
Ja, klopt! Soms gebruiken we 'm nog in de douche, maar de meiden gaan meestal samen in het grote bad. Leuk hoor voor buiten!
Hier gewoon badje en in de kraamweek in een emmer. Verder zoveel mogelijk mee onder de douche. Heerlijk. :inlove: