Tujababy van VSM

Binnenkort krijgt Yinthe haar eerste vaccinaties.

Nu zag ik in de nieuwsbrief die ik iedere keer van VSM krijg dat er een middeltje is dat de bijwerkingen van zo’n prikje kan verminderen.



Kent er iemand Tujababy en zo ja hoe bevalt het?



Toepassing

Tujababy versnelt het herstel na vaccinatie. Het helpt de weerstand te verhogen en verzacht de gevolgen van vaccinaties, zoals het zich niet lekker voelen, huilen en een gewijzigd slaapritme.

Samenstelling

Water, glycerol, zoetstof (xylitol), alcohol, Chamomilla extract, Gelsemium sempervirens extract, Thuja occidentalis extract, Arnica montana extract, Ferrum phosphoricum. Alcohol 3,1 % vol. Thuja occidentalis: helpt de weerstand te verhogen en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid na de prik. Arnica montana: bevordert de doorbloeding bij b.v. blauwe plekken. Chamomilla: is goed voor rusteloze en huilerige kindjes. Gelsemium sempervirens: is ontspannend en helpt bij een gewijzigd slaapritme. Ferrum phosphoricum: heeft een gunstige invloed op het zich niet lekker voelen van je kindje



Dosering en gebruiksaanwijzing

Tujababy kan gebruikt worden als kuur rondom de vaccinatie. Tujababy druppels is bestemd voor inname via de mond. Ter ondersteuning van de weerstand, beginnen met 3 maal daags 3 druppels (0-1 jaar) of 3 maal daags 6 druppels (1–2 jaar). Dit kun je 2 dagen aanhouden.

Vervolgens 1 dag 4 tot 6 daags 3 druppels (0-1 jaar) of 6 druppels (1–2 jaar).

Daarna 2 tot 3 dagen 3 maal daags 3 druppels (0-1 jaar) of 3 maal daags 6 druppels (1–2 jaar). Tujababy druppels bij voorkeur een half uur voor de voeding geven. Aan de hele kleintjes kan Tujababy druppels worden toegediend, door deze eerst op een los speentje te druppelen of door een lepeltje te gebruiken. Het is raadzaam de aanbevolen dosering niet te overschrijden.



Dit heb ik erover van internet gehaald.

Ik heb het gebruikt bij Merlijn en hij heeft geen enkele keer een reactie gekregen op zijn vaccinaties, en mijn andere 2 jongens die reageerde altijd erg heftig, koortspieken, krijsen, diarree en dagen van slag . Ik weet dus niet of Merlijn zonder tuja baby wel een reactie zou hebben gehad maar wij vonden het wel prettig.

Mijn meiden hebben beide amper gereageerd op de prikjes… en tegen de plekken doe ik altijd de plekken waar ze gaan prikken met arniflor inmasseren…

Ik denk dat je beter eerst kan kijken hoe je kindje reageerd op de prikjes voor je zoiets gaat geven… als ze dan erg reageerd kun je de volgende keer het wel gebruiken…

ik ehb al met alles gesmeerd en geprobeerd, maar hier werkt niks, giga dikke beentjes altijd, ondanks dat ze volledig is ontspannen en de prikjes wel goed worden gezet, hele grote rode vlekken…



en koorts ed… het hele pakket compleet dus.

@konijn wrote:

ik ehb al met alles gesmeerd en geprobeerd, maar hier werkt niks, giga dikke beentjes altijd, ondanks dat ze volledig is ontspannen en de prikjes wel goed worden gezet, hele grote rode vlekken…



en koorts ed… het hele pakket compleet dus.
tuja baby moet je niet smeren hoor :think:

Waar heb je deze aangeschaft? Kan het nergens vinden :frowning: