tuitbeker, hoe lang?

hoihoi,



Ik wil nu met de tuitbeker roosvicee gaan geven, (gebruik nog altijd de zuigfles daarvoor)

maar vraag me af…ze zal uiteraard niet alles meteen opdrinken, dus hoe lang mag je zoiets, die roosvicee limonade in de beker laten zitten?.

tot hoe lang mag ze het dan uiteraard nog drinken?



Groetjes en bedankt

Je mag het 24 uur bewaren aangemaakt maar niet 24 uur buiten de koelkast.



Ik persoonlijk zou niet overstappen naar een tuitbeker maar naar een rietjesbeker. Drinken gaan veel makkelijker ze hoeven de beker niet omhoog te houden. Cb raad ook eerder een rietjesbeker aan dan een Tuitbeker.



Maar als ik mijn dochter wat drinken geef dat laat ik 10 minuutjes een half uur in de box of rond slingeren en daarna gaat het terug in de koelkast.

Ik laat het sap er soms best wel een tijdje inzitten. Dan zit hij in de box te spelen (dat doet hij maximaal een uurtje), en dan pakt hij de beker af en toe weer op en drinkt er wat uit. Als het dan niet leeg is gooi ik het weg.

Ik vidn trouwens een tuitbeker vele malen makkelijker dan een rietjesbeker. Daar snapt hij geen bal van, en liggend uit de tuitbeker drinken zorgt hier voor minder afleidingen van al het moois om hem heen, zodat hij sneller zijn beker leeg drinkt.

Ik heb er nooit opgelet hoe lang het in de tuitbeker zat, maar mijn dochter was en is een ontzettende zuiplap en heeft hem binnen een uur altijd leeg. Tuitbeker vond ik zelf handiger omdat je dan geen troep hebt als ie omvalt in de box of in de auto.