Kan iemand mij vertellen hoelang ik nog onkruid zal moeten bijhouden?
Wij hebben wel onkruidgif maar geen spuitdingus dus ben genoodzaakt om het zelf bij te houden maar ben het nu wel ff zat om minstens om de 2 weken toch wel onkruid uit de tuin te moeten halen.
Edit beheer: tuinvragen—>Huiskamer
tot en met de herfst denk ik wel… prutkarwei ist he…
pfft wordt er knettergek van! maarja even voor het goede doel
Het is ook niet echt lekker weer de laatste tijd :think: Hier moet het ook weer hoognodig gedaan worden :roll:
ik zeg…goeie bodembedekker :thumbup:
is emmer water met bleekwater erin eigenlijk ook even voldoende? althans, dat het wat meer geremd wordt. dat het niet zo in de lucht schiet :shock: :roll:
Gewoon de goedkoopste azijn erop spuiten. Daar houdt onkruid niet van.
@Brigitte wrote:
Gewoon de goedkoopste azijn erop spuiten. Daar houdt onkruid niet van.
Verdwijnt dan het onkruid of komt het dan niet zo snel omhoog? En kan dat geen kwaad voor je andere planten?
dol op mooie tuinen de pest aan tuinieren ik ben erg
hier gaat hub af en toe met verdelger door de tuin, round up, we kunnen t nog bij de agrarische unie kopen 8)
we hebben geen klein tuintje hier…in totaal gauw een veertig are ofzo…dus onkruid zat…vooral omdat we aangrenzend weiland en slootwallen hebben…geen doooorkomen aan hier :roll:
Wij hebben wel onkruidgif maar geen spuitdingus
[/qoute]
Bij diverse tuin en bouwmarkten zijn deze spuiten te koop voor een klein bedrag. scheelt een hoop gehannes en als je dan i round up gebruikt werkt binnen de week.
Gr Jack