Tuinhuisje; het weer er uit krijgen?

Als alles doorgaat, krijgen wij een tuintje met tuinhuisje, MAAR!!



Er zit hier en daar “het weer” in, hoe krijg ik dat er uit? Eroverheen schilderen snap ik, maar dan zie je het alleen niet meer. Gaat het onder de verf verder, of kan het niet groeien zeg maar? Ik dacht altijd dat het een schimmel was en daardoor groter kan worden. Wie kan mij helpen??

je zou het kunnen proberen met “schimmel weg” (of iets in die trant) van HG of van Bison. Beide zeker verkreigbaar bij de bouwmarkt, maar soms ook in de supermarkt of drogist.

Ik dacht dat het weer het resultaat is wat achterblijft terwijl de schimmel al weg is. :think: Als je bang bent dat het er weer door komt kun je een schimmelwerende latexverf eronder doen. zijn eig bedoeld voor keukens en badkamers maar zal vast werken.

Het weer klinkt mij als iets wat er niet meer uit gaat - het weer in kleding ofzo. gaat er volgens mij gewoon niet meer uit.

Het gaat er ook niet meer uit, maar ik vraag mij af of het niet verder gaat zeg maar, of je dat proces kunt stoppen?





Rhiannon; dank je voor de tip, die ga ik onthouden.

Ik heb gisteren een telefoontje gekregen dat mijn briefje was gevonden en dat de laatste persoon volgende week weer terug is van vakantie en dat we dan worden gebeld om het een en ander af te handelen. Dan kan ik het huisje ook beter bekijken en kijken hoe groot de schade is, spannend!!

En ook leuk! Hopelijk valt het mee. Bedacht me later ook nog dat je met schimmelwerende verf vast ook op kleur kunt laten mengen zodat je geen extra laag hoeft te schilderen. Even navragen bij je lokale DHZ winkel dan komt het vast goed. :thumbup: